• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان خبر داد:

آغاز احداث فاز نخست باغ راه سلامت در سده لنجان

  • کد خبر : 34783
  • 23 شهریور 1402 - 7:09
آغاز احداث فاز نخست باغ راه سلامت در سده لنجان
شهردار سده لنجان گفت: فاز نخست پروژه جاده سلامت در حد فاصل پارک ساحلی تا پارک کوهستان به مرحله اجرا رسید و به واسطه قرار گرفتن این مسیر در مسیر رودخانه زاینده رود و شالیزارهای برنج در آینده نزدیک شهروندان و گردشگران شاهد ایجاد باغ راهی سلامت در این مسیر خواهند بود.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: اولویت‌دادن به انسان یا خودرو در پروژه‌های شهری، چالشی است که امروزه بسیاری از مدیران شهری با آن مواجه هستند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری سده لنجان در دوره ششم آن بوده که پیش از آغاز عملیات عمرانی و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف شهری در ابتدا مطالعات لازم را با استفاده از ظرفیت کارشناسان امر انجام داده، تا نقاط ضعف و قوت و دستاوردهای آن به درستی برای مدیریت شهری روشن شود و با بهره‌برداری از پروژه‌های تعریف شده شاهد ایجاد تحول در شهر شود.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه تحولات شهرسازی و رشد شهر نباید موجب برهم خوردن ساختارهای محله‌ای و کاهش کیفیت زندگی شهروندان شود، تصریح کرد: شهرداری سده لنجان طی مدت گذشته به سمت‌وسوی حرکت کرده است که علاوه بر توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و عمومی، مدل‌هایی را در شهر پیاده‌سازی کنیم که افزایش کیفیت زندگی با حفظ هویت شهری را فراهم کند.

وی ادامه داد: پروژه جاده سلامت از جمله پروژه‌هایی به‌شمار می‌آید که علاوه بر ایجاد نشاط شهروندی و حفظ سلامت آنان با هدف حفظ اصالت انسان‌محور بودن معابر، ایجاد فضایی برای استفاده خانوادگی و تقویت سنت و فرهنگ‌های اصیل شهر سده لنجان به مرحله اجرا رسید.

شهبازی با اشاره به انجام مطالعات احداث جاده سلامت در شهر سده لنجان، اضافه کرد: فاز نخست پروژه جاده سلامت در حد فاصل پارک ساحلی تا پارک کوهستان به مرحله اجرا رسید و به واسطه قرار گرفتن این مسیر در مسیر رودخانه زاینده رود و شالیزارهای برنج در آینده نزدیک شهروندان و گردشگران شاهد ایجاد باغ راهی سلامت در این مسیر خواهند بود.

وی عنوان کرد: ایمن سازی مسیر در تمامی طول جاده سلامت با جدیت بررسی خواهد شد تا سلامت شهروندان در زمان تردد در این مسیر تضمین شود.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: جاده سلامت شهر سده لنجان با هدف پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری برای شهروندان در نظر گرفته شده و ورود موتورسیکلت به آن ممنوع است تا خانواده‌ها بتوانند لحظات شادی را بدون دغدغه در این مسیر سپری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.