• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان :

معابر و خیابان‌های شهر همچون سیستم گردش خون در یک شهر عمل می‌کنند/ پروژه احداث بلوار سعدی محله پیامبر اعظم آغاز شد

  • کد خبر : 34841
  • 25 شهریور 1402 - 5:12
معابر و خیابان‌های شهر همچون سیستم گردش خون در یک شهر عمل می‌کنند/ پروژه احداث بلوار سعدی محله پیامبر اعظم آغاز شد
شهردار سده لنجان گفت: احداث بلوار سعدی محله پیامبر اعظم از جمله پروژه‌هایی است که با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان، دسترسی آسان به معابر اصلی شهر و توسعه معابر شهری با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: توسعه برخی محلات شهر سده لنجان طی سال‌های گذشته از قطار توسعه عقب مانده و آن‌گونه که در حد انتظار شهروندان این محلات بوده، به آن رسیدگی نشده است.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های مهم مدیریت شهری تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف برنامه‌های مجموعه مدیریتی است از این رو یکی از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم تقسیم عادلانه خدمات در محلات مختلف شهر بوده است.

شهردار سده لنجان با اشاره به نقش کلیدی معابر در توسعه شهری، افزود: خیابان‌ها با سه هدف کلیدی از جمله فراهم کردن امکان دسترسی به مبدأ و مقصد، تسهیل جابه‌جایی و ایجاد فضای عمومی ایجاد می‌شود و این کاربری‌ها در طول تاریخ و به‌رغم همه تغییرات به‌وجود آمده همچنان برای خیابان وجود داشته است.

وی معابر و خیابان‌های شهر را به سیستم گردش خون یک شهر تشبیه کرد و ادامه داد: شهروندان از معابر و خیابان‌ها برای تردد به صورت پیاده‌روی و یا دوچرخه‌سواری، رانندگی با خودرو شخصی و حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند و از سوی دیگر احداث خیابان در محلات مختلف، امکان دسترسی میان خانه‌ها و شبکه خیابانی و همچنین مراکز تجاری و مشاغل را فراهم می‌کند از این رو داشتن خیابان‌های عریض و ایمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهبازی با بیان اینکه شهر سده لنجان به توسعه پایدار نیازمند است، اضافه کرد: مدیریت شهری سده لنجان برای تحقق این مهم در مسیر بازنگری اساسی در اجرای پروژه‌های عمرانی گام برداشت و اجرای پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان از جمله احداث معابر جدید را در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: احداث بلوار سعدی محله پیامبر اعظم از جمله پروژه‌هایی است که با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان، دسترسی آسان به معابر اصلی شهر و توسعه معابر شهری با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و به بهره‌برداری برسد تا کام شهروندان شهر سده لنجان بیش از پیش شیرین شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.