• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

اجرای طرح استقبال از مهر در شهر سده لنجان

  • کد خبر : 34974
  • 27 شهریور 1402 - 8:01
اجرای طرح استقبال از مهر در شهر سده لنجان
شهردار سده لنجان گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان در دستور کار شهرداری سده لنجان قرار گرفت.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر در شهر سده لنجان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و بازگشایی مدارس ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان در دستور کار شهرداری سده لنجان قرار گرفت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام اقدامات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی در اجرای طرح استقبال از مهر منجر به تحول در سطح شهر خواهد شد.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه امور نگهداشت شهر با اولویت پیرامون مراکز آموزشی از جمله محورهای طرح استقبال از مهر در شهر سده لنجان به‌شمار می‌آید گفت: در این طرح بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس شامل رنگ آمیزی جداول، پاکسازی محیط‌های اطراف مدارس شهر، هرس درختان و رسیدگی به فضای سبز، نظافت و پاکسازی و همچنین کاشت گل و گیاه در معابر مجاور مدارس مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: خط‌کشی گذرگاه‌های عرضی، آشکارسازی خطوط پیاده و سرعت‌گیرها، نصب تابلو و علائم، ایجاد و اصلاح سرعت‌کاه‌ها و سرعت‌گیرها، شست‌وشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تابلوهای مسیر و… از جمله اقدامات ترافیکی انجام شده در طرح استقبال از مهر به‌شمار می‌آید.

شهبازی ادامه داد: چاپ و اکران طرح‌های مرتبط با بازگشایی مدارس و رویکرد مشارکت‌پذیری در مباحث مهم نگهداشت شهر و افزایش سطح همکاری و تعاملات مدیریت شهری و مراکز تحصیلی و آموزشی بر روی سازه‌های تبلیغاتی، اجرای برنامه‌های مرتبط با زیباسازی و بهسازی منظر شهری، هماهنگی برای برنامه زنگ مدرسه و… از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

وی اضافه کرد: ده‌ها نفر نیروی خدمات شهری برای آماده سازی شهر سده لنجان و استقبال از بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه شهر پای کار آمده‌اند تا با انجام اقدامات شاخص و ویژه متناسب با ایام بازگشایی مدارس و و رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر شاهد ایجاد محیطی شاد و ایمن برای حضور دانش اموزان در شهر باشیم.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب آسان دانش آموزان پیش بینی شده و مدیریت شهری سده لنجان تمام امکانات را برای آغاز سال تحصیلی جدید به کار گرفته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.