• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

تحریف تاریخ انقلاب، توطئه مهم دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 35310
  • 01 مهر 1402 - 6:24
تحریف تاریخ انقلاب، توطئه مهم دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است
شهردار ورنامخواست گفت:اقداماتی که دشمن در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی انجام داد هر یک به تنهایی می‌توانست یک کشوری را از پای درآورد.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: جنگ تحمیلی علیه ایران در شرایطی رخ داد که انقلاب اسلامی به تازگی به پیروزی رسیده بود و ارکان نظامی کشور تحت تاثیر انقلاب قرار داشت و کشور تحولات گسترده‌ای را تجربه می‌کرد.

وی افزود: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران در برابر تهاجم گسترده و همه جانبه رژیم بعث عراق که از حمایت همه قدرت‌های مطرح جهان در آن دوران برخوردار بود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه این دوران علیرغم سختی‌های فراوان و خسارت‌‌هایی که به کشور وارد کرد دستاوردهای بسیاری را برای کشور به همراه داشت.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه اقداماتی که دشمن در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی انجام داد هر یک به تنهایی می‌توانست یک کشوری را از پای درآورد ، تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود و با الگوپذیری از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، موجب حفظ و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) شدند و به جرات می‌توان گفت عزت و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف ثمره خون شهداست.

وی ادامه داد: قدرت بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی امروز کشور که سبب شده جایگاه برتر منطقه‌ای و ایفای نقش بازیگری فرامنطقه‌ای را برای ایران رقم بزند محصول فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و شهادت طلبی تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و ولایت پذیری در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع پس از آن است.

رضوی راد موج بیداری اسلامی و خیزش عظیم در منطقه و جهان را برکت خون مجاهدان فی‌سبیل‌الله، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل دانست و گفت: به اهتراز درآمدن بیرق آزادیخواهی و اسلام‌خواهی در کشور‌های منطقه و جهان باعث شده دشمنان ایران اسلامی بیش از پیش در مسیر اجرای توطئه‌های مختلف علیه کشور خصوصا نسل جوان حرکت کند.

وی تحریف ارزش‌ها را توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دفاع مقدس همچنان ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌های جوان با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه جهاد تبیین در مقابله با توطئه های دشمنان از مصادیق دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین، سد محکمی در برابر توطئه جبهه دشمن در «تحریف» تاریخ و کم اثر کردن فرهنگ دفاع مقدس است و همه ما موظف هستیم با حرکت در این مسیر و ترویج مکتب شهیدانی چون سردار شهید شاهمرادی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مشعل پرفروغ هدایت نسل‌های حاضر و آینده ایران اسلامی را به سوی دروازه‌های تمدن نوین اسلامی، روشن و فروزانتر از گذشته نگهداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.