• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

طرح شاداب سازی مدارس و استقبال از مهر در سده لنجان اجرا شد

  • کد خبر : 35405
  • 02 مهر 1402 - 19:04
طرح شاداب سازی مدارس و استقبال از مهر در سده لنجان اجرا شد
شهردار سده لنجان گفت: شهرداری سده لنجان تمام تلاش خود را بکار گرفت تا با نظافت معابر و مدارس شور و هیجان بازگشایی مدارس را افزایش دهد تا خانواده ها، دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس با انگیزه بالاتری در مدارس حضور پیدا کنند.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، ماه مهر را یکی از خاطره‌ انگیزترین ایام سال برای دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: همه با فرا رسیدن بهار علم و دانایی و در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، مدیریت شهری در کنار متولیان تعلیم و تربیت از تمام توان خود برای آماده‌سازی شهر و محیط مدارس با هدف شروعی مهری خاطره انگیز برای دانش آموزان و معلمان استفاده می‌کنند.

وی افزود: مدیریت شهری سده لنجان نیز با انجام اقدامات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی تلاش کرد علاوه بر ایجاد محیط شاد برای استقبال از مهر به‌گونه‌ای برنامه‌های تعریف شده را اجرا کنیم که منجر به تحول در سطح شهر شود.

شهردار سده لنجان با اشاره به تعامل شهرداری و مدارس شهر برای آماده‌سازی مدارس در ایام مهر، گفت: ما براین باور هستیم بسیاری از مشکلات شهر با همگرایی و هم‌افزایی مشترک ارگان‌ها قابل حل است از این رو کارشناسان مدیریت شهری سده لنجان در راستای رفع مشکلات مدارس سطح شهر بازید کرده و با همکاری مدیران مدارس نسبت به رفع مشکلات احتمالی از جمله نظافت و جمع آوری ضایعات و شاخ و برگ خشک درختان، لکه‌گیری آسفالت حیاط مدارس و…. اقدام شد تا شاهد آرامش خاطر خانواده‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه خصوصا خانواده ها می شود، تصریح کرد: شهرداری سده لنجان تمام تلاش خود را بکار گرفت تا با نظافت معابر و مدارس شور و هیجان بازگشایی مدارس را افزایش دهد تا خانواده ها، دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس با انگیزه بالاتری در مدارس حضور پیدا کنند.

شهبازی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در راستای اجرای مصوبات ستاد بازگشایی مدارس و استقبال از مهر تمامی امکانات خدمات شهری، ماشین آلات، آتش نشانی و همکاران پاکبان تلاش شد در روزهای باقیمانده به بازگشایی مدارس خدمات مورد نیاز را به مدارس و شهروندان ارائه شود.

وی عنوان کرد: درخت کاری و کاشت گیاهان فصلی در معابر همجوار مدارس، شستشو و نظافت حیاط و معابر، تعمیر روشنایی معابر منتهی به مدارس، شستشو و نصب علائم ترافیکی و هشدار دهنده در خیابان ها و معابر مقابل مدارس، اجرای سرعت کاه با هدف کاهش سرعت خودرو ها در مقابل مدارس و افزایش ایمنی دانش آموزان هنگام ورود و خروج از مدارس، ساماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان از جمله اقدامات شهرداری پیش از بازگشایی مدارس به‌شمار می‌آید که با هماهنگی شورای شهر و درخواست مدیران مدارس و خانواده های دانش آموزان انجام گرفته است.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های تعریف شده خوشبختانه سال تحصیلی جدید با شور و استقبال بالای دانش آموزان و خانواده‌های آنها در شهر سده لنجان همراه بود و امیدواریم در ادامه سال تحصیلی نیز با تلطیف فضای شهر و ترغیب دانش آموزان بتوانیم گام‌های اساسی در مسیر تقویت آموزش این نسل ارزشمند برداریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35405
  • نویسنده : سید یوسف هاشمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.