• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شعبه تعزیرات حکومتی استان اصفهان:

نظارت بر عملکرد مشاوران املاک استان اصفهان تشدید شد/ذره‌بین تعزیرات بر مشاوران املاک لنجان

  • کد خبر : 35417
  • 03 مهر 1402 - 14:17
نظارت بر عملکرد مشاوران املاک استان اصفهان تشدید شد/ذره‌بین تعزیرات بر مشاوران املاک لنجان
رئیس شعبه تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت:به دنبال اجرای گشت مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در بخش فولادشهر شهرستان لنجان حضور پیدا کردیم که متأسفانه تعداد بسیار زیادی از واحدهایی که توسط مأمورین مورد بررسی قرار گرفتند تمام موارد، مشکلات و تخلف‌های مطرح شده را داشتند و با توجه به اهمیت موضوع تعدادی از این واحدها پلمب شدند.

صالحی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به اجرای گشت مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات از مشاورین املاک استان اصفهان، اظهار کرد: پیرو ابلاغ سامان‌دهی مسکن در مرکز استان اصفهان و با هدف تنظیم و کنترل املاک و مستغلات گشت مشترک دستگاه‌های ذی‌ربط در مرکز استان اصفهان و شهرستان‌‌های استان آغاز شده است تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک در استان باشیم.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تخلفاتی از سوی برخی مشاوران املاک در صورت می‌گیرد از این رو موضوعاتی چون پروانه کسب، نرخنامه، صدور کد رهگیری و فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان و شهرستان‌ها در گشت‌های مشترک مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی استان اصفهان تصریح کرد: بحث حقوقی از دیگر موضوعاتی است که در بحث تنظیم قراردادها باید رعایت کنند تا مشکلی را برای مردم ایجاد نشود و به تعداد پرونده‌های دادگستری پرونده‌ای اضافه نشود.

وی ادامه داد: به دنبال اجرای گشت مشترک تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در بخش فولادشهر شهرستان لنجان حضور پیدا کردیم که متأسفانه تعداد بسیار زیادی از واحدهایی که توسط مأمورین مورد بررسی قرار گرفتند تمام موارد، مشکلات و تخلف‌های مطرح شده را داشتند و با توجه به اهمیت موضوع تعدادی از این واحدها پلمب شدند.

صالحی خاطرنشان کرد: قطعاً گشت‌های مشترک با حضور تمامی دستگاه‌های نظارتی در سطح شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت و سعی خواهیم کرد فعالیت تمامی واحدهای صنفی مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35417
  • نویسنده : اکرم حسین زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.