• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنجان برگزار شد

  • کد خبر : 35541
  • 04 مهر 1402 - 13:00
آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنجان برگزار شد
رييس كل دادگستري استان اصفهان گفت:برای مبارزه با فساد در دستگاه قضا برنامه ریزی های خوبی انجام شده و با تداوم و عزم همگانی قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان برای تحقق روزافزون این مهم گام بر می دارند و در این مورد با هیچ کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنجان اظهار کرد: امنیت و سلامتی که امروز همه از آن بهره می‌برند مرهون انقلاب اسلامی است که به کمک مردم و تدابیر و رهنمودهای امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در خط مقدم دفاع از حقوق مردم و مبارزه با فساد قرار دارد، افزود: برای مبارزه با فساد در دستگاه قضا برنامه ریزی های خوبی انجام شده و با تداوم و عزم همگانی قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان برای تحقق روزافزون این مهم گام بر می دارند و در این مورد با هیچ کسی تعارف نداریم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با تأکید بر اینکه هفته دفاع مقدس، هفته افتخار ملت ایران است خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیروزی در دفاع مقدس برگ زرینی را در تاریخ به نمایش گذاشت اما دشمن پس‌ از آن، دست از دشمنی برنداشت و در منطقه جنگ‌های ترکیبی به راه انداخت اما بازهم به برکت خون شهدا دشمنان شکست خوردند.

در این آیین از زحمات ” داود خوشنویس” رئیس پیشین دادگستری قدردانی شد و با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه “عبدالکریم شاهرخ ” به عنوان رئیس دادگستری شهرستان لنجان معرفی شد، همچنین از زحمات داود میرشفیعی دادستان پیشین قدردانی شد و حجت الاسلام احمد کمالی به عنوان دادستان شهرستان لنجان معرفی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35541
  • نویسنده : علی اکبر محمودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.