• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

کمبود تجهیزات موتوری، مشکل عمده شهرداری ورنامخواست است

  • کد خبر : 36336
  • 14 مهر 1402 - 0:39
کمبود تجهیزات موتوری، مشکل عمده شهرداری ورنامخواست است
شهردار ورنامخواست گفت: شهرداری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، نیازمند به‌روزرسانی تجهیزات واحد موتوری است و قطعاً با به روز شدن تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری، بخشی از دغدغه‌های شهر رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن،مهدی رضوی راد در نشست با نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی کمبود تجهیزات موتوری را یکی از مشکلات عمده شهرداری ورنامخواست دانست و اظهار کرد: شهرداری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، نیازمند به‌روزرسانی تجهیزات واحد موتوری است و قطعاً با به روز شدن تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری، بخشی از دغدغه‌های شهر رفع خواهد شد.

وی یکی از دغدغه‌های شهروندان را ارائه خدمات شهری پیرامون جمع‌آوری زباله‌ها دانست و افزود: امکانات و ماشین‌آلات شهرداری ورنامخواست در حوزه مدیریت پسماند وضعیت بسیار نامناسبی دارد و شهرداری به دلیل کمبود منابع مالی، توانایی نوسازی آن را ندارد و این درحالیست که جمع‌آوری زباله‌های شهر از ابتدایی‌ترین خدمات به‌شمار می‌آید.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: مدیریت شهری ورنامخواست پیگیری‌های متعددی برای استفاده از اعتبارات دولتی با هدف تأمین خودروهای مورد نیاز انجام داده و امیدواریم با همراهی‌های لازم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی اضافه کرد: همکاری و همدلی تمام دستگاه‌های خدمت رسان، مهم‌ترین رکن در مدیریت بحران بوده و رویکرد تمام دستگاه‌ها بخصوص شهرداری ورنامخواست نگاه پیشگیرانه‌ای نسبت به حوادث است از این رو نیازمند تجهیز واحد موتوری شهرداری هستیم تا در شرایط را قبل از وقوع بحران مدیریت کنیم.

رضوی راد خاطرنشان کرد: مطالبه به حق شهروندان از سوی مجموعه شهری در حال پیگیری است و اگر همدلی و هم‌افزایی بین دستگاهی و مسئولان ارشد با شهرداری ارتقا پیدا کند قطعاً فضای مناسبی برای توسعه شهر ورنامخواست مهیا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36336
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.