• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استقبال گسترده از مسابقات جایزه بزرگ هفته وحدت، پشتوانه‌ای برای نسل طلایی شطرنج

  • کد خبر : 36500
  • 16 مهر 1402 - 9:16
استقبال گسترده از مسابقات جایزه بزرگ هفته وحدت، پشتوانه‌ای برای نسل طلایی شطرنج
شهردار فولادشهر گفت: امروز استقبال خوبی از رشته ورزشی شطرنج از سوی نسل جوان در شهر جدید فولادشهر وجود دارد و برگزاری منظم مسابقات، ظهور ورزشکاران و استعدادهای جدید را رقم خواهد شد.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه شهرداری‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان قرار دارند، اظهار کرد: در ابتدای شکلگیری شهرداری‌ها این مجموعه به نوعی یک نهاد خدماتی بودند اما، با گذشت زمان به یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شدند به گونه‌ای که امروز برای تمامی پروژه‌های شهری یک پیوست فرهنگی تهیه می‌شود.

وی افزود: مدیریت شهری فولادشهر بر این باور است باید ارتباط دوسویه بین شهروندان و مسئولان وجود داشته باشد تا بتوانیم حال خوب برای شهر و شهروندان رقم بزنیم و یکی از پتانسیل‌های مهم برای تحقق این مهم توجه به توسعه ورزش در رشته‌های مختلف است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: هرچه در عرصه ورزش هزینه شود و سرانه‌های ورزشی شهر افزایش یابد رابطه معکوسی با کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و به توسعه منابع انسانی کمک خواهد کرد بر همین اساس مدیریت شهری فولادشهر در دوره ششم نگاه ویژه به مباحث ورزشی و تفریحی جوانان و نوجوانان داشته است.

وی ادامه داد: طی مدت گذشته در شهر جدید فولادشهر شاهد تقویت فعالیت‌های جامعه ورزش بودیم که کارنامه قابل قبولی را نیز به خود اختصاص داده‌اند و یکی از فعالیت‌های مثبت نیز حمایت و پشتیبانی از استعدادهای ورزشی شهر است.

ایزدی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جایزه بزرگ هفته وحدت در شهر جدید فولادشهر گفت: امروز استقبال خوبی از رشته ورزشی شطرنج از سوی نسل جوان در شهر جدید فولادشهر وجود دارد و برگزاری منظم مسابقات، ظهور ورزشکاران و استعدادهای جدید را رقم خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته فولادشهر میزبان دو دوره مسابقات شطرنج کشوری بوده است، اضافه کرد: با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر فولادشهر و به همت هیئت شطرنج شهرستان لنجان و استان اصفهان مسابقات شطرنج جایزه بزرگ هفته وحدت با حضور ۱۷۲ شطرنج باز از ۶ استان اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، تهران، بوشهر و هرمزگان و ۱۱ شهرستان از جمله اصفهان، فلاورجان، نجف آباد، کاشان، خمینی شهر، شهرضا، شاهین شهر، چادگان، بهارستان، ورزنه و لنجان در شهر جدید فولادشهر برگزار شد.

شهردار فولادشهر خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فولادشهر با همکاری هیئت شطرنج شهرستان لنجان و استان اصفهان سعی در ترویج رشته ورزشی شطرنج داشته که تبعات آن افزایش نبوغ و رشد فکری در نسل جدید بوده و امیدواریم با استمرار برگزاری مسابقات مختلف، ضمن توسعه و ترویج ورزش شهروندی، بستر مناسب برای فعالیت‌های قهرمانی و مدال آوری نیز فراهم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.