• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امیرعبداللهیان بغداد را ترک کرد

  • کد خبر : 36887
  • 20 مهر 1402 - 22:41
امیرعبداللهیان بغداد را ترک کرد
وزیر امورخارجه پس از رایزنی با مقامات عالی‌رتبه عراق، این کشور را به مقصد لبنان ترک کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ظهر پنجشنبه به بغداد سفر کرد و با قاسم الاعرجی مشاور نخست وزیر عراق و محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور در خصوص تحولات فلسطین رایزنی کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدارها تاکید کرد که اتفاقاتی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی در حال رخ دادن است، مصداق بارز جنایت جنگی است و عدم توقف آن می‌تواند بر کل منطقه تأثیر بگذارد.

در این نشست‌ها جمهوری اسلامی ایران ارسال سلاح توسط آمریکا برای رژیم صهیونیستی در شرایطی که مردم فلسطین و غزه را قتل عام‌می کند محکوم کرد.

ایران در این دیدارها تاکید کرد: چنانچه اسرائیل حملات خود به غیرنظامیان غزه را متوقف نکند، منطقه با شرایط جدیدی مواجه خواهد شد و آن‌ها نمی‌توانند غزه را در محاصره کامل قرار دهند و شهروندان را بمباران کنند و مرتکب جنایت جنگی شوند و انتظار داشته باشند هیچ واکنشی نسبت به این جنایات رخ نخواهد داد.

دولتمردان عراق نیز تاکید کردند اتفاقات اخیر علیه غزه جنایت در حق زنان و کودکان است که قطعاً قائل قبول نیست؛ بنابراین متوقف کردن کشتارها باید مورد توجه باشد و حقوق ملت فلسطین باید در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.