• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر ناحیه دو فولادشهر:

جامعه کارگری محور توسعه خدمات شهری است/تعداد پاکبانان ناحیه۲ فولادشهر افزایش یافت

  • کد خبر : 37055
  • 22 مهر 1402 - 17:53
جامعه کارگری محور توسعه خدمات شهری است/تعداد پاکبانان ناحیه۲ فولادشهر افزایش یافت
مدیر ناحیه دو فولادشهر گفت: در تلاش هستیم ساکنین منطقه پرجمعیت ناحیه دو فولادشهر، زندگی در شهری پاک و تمیز را با کیفیت را تجربه کنند.

سید مهران موسوی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، نگهداشت شهر را یکی از مهم‌ترین مطالبه شهروندان دانست و اظهار کرد: نگهداشت شهر و سرعت بخشی در امر خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان مهم‌ترین اولویت شهرداری و شورای اسلامی فولادشهر بوده تا بتواند با ارائه خدمات مورد نیاز رضایتمندی، رفاه و آسایش شهروندان را کسب کند.

وی افزود: امر نگهداشت شهر جز اولین و مهم‌ترین مطالبه شهروندان از شهرداری‌ها به شمار می‌آید چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله تا زیباسازی و گسترش فضاهای شهری هستند به‌گونه‌ای که برای شهروندان زیبایی بصری شهر و نشاط و شادابی آن از هر چیز دیگری با اهمیت‌تر است.

مدیر ناحیه دو فولادشهر تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند، محله خود و خیابان‌ها را رفت و روب شده و پاکیزه ببینند و اولین منظر قضاوت شهروندان نظافت و رفت و روب است و باتوجه به مطالبات به حق شهروندان ناحیه دو فولادشهر در مسیر رفع کمبود توان خدماتی شهرداری ناحیه گان برداشتیم.

وی با بیان اینکه ناحیه دو فولادشهر از گستره‌ی پهناوری برخوردار بوده، ادامه داد: جامعه کارگری محور توسعه خدمات شهری است و با توجه به پیگیری‌های مستمر مدیریت ناحیه دو شهرداری فولادشهر و توجه ویژه شهردار فولادشهر و همچنین حمایت رئیس شورای اسلامی شهر و … تعداد نیروهای پاکبان این ناحیه در قالب برون سپاری و عقد قرارداد با پیمانکار در چارچوب قوانین و مقررات مالی شهرداری‌ها افزایش پیدا کرد.

موسوی اضافه کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده رفت و روب معابر فرعی و اصلی ناحیه دو با استفاده از طرح پاکسازی گروهی توسط نیروهای خدماتی، کارگران شرکت پیمانکار و بهره گیری از ماشین جاروب، یک دستگاه نیسان جک دار گردشی در سطح شهر و بارگیری زباله‌های شهری توسط دو دستگاه خودروی حمل زباله در محلات ۱۲ گانه ی شهر و سایت صنعتی ناحیه دو با قوت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم ساکنین منطقه پرجمعیت ناحیه دو فولادشهر، زندگی در شهری پاک و تمیز را با کیفیت را تجربه کنند، گفت: باتوجه به تلاش‌های شبانه روزی همکاران زحمتکش خدمات شهری، انتظار می‌رود شهروندان در نگهداشت شهر با مدیریت شهری همکاری داشته و از زباله گردانی روی بدنه‌ی خودروهای شخصی خود داری کرده تا دیگر شاهد زباله گردی توسط اتباع بیگانه و نیروهای به کارگیری شده توسط افراد سودجو و گروه های غیرقانونی در سطح شهر نباشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.