• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان:

شورای شهر سده لنجان رتبه برتر شهرستانی را در بین شوراهای شهرستان لنجان کسب کرد

  • کد خبر : 37087
  • 22 مهر 1402 - 20:29
شورای شهر سده لنجان رتبه برتر شهرستانی را در بین شوراهای شهرستان لنجان کسب کرد
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: براساس ارزیابی عملکرد استانداری اصفهان که توسط معاونت‌های تخصصی ستاد وزارت کشور در دو بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته‌ است، شورای اسلامی شهر سده لنجان موفق به کسب رتبه نخست در بین شوراهای اسلامی شهرهای 9گانه شهرستان لنجان شد.

مجتبی ادیبی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به نوعی تبلور اراده مردم بر خود آن‌ها بوده به‌گونه‌ای که شهروندان با اختیارات خود، اعضای شوراها را بر اساس وزنه علمی و اخلاقی انتخاب می‌کنند تا خروجی آن را در سطح شهر ببینند. وی افزود: خدمت به شهروندان نوعی عبادت بوده و امروز در سایه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و وفاق و همراهی شهرداری و اعضاء شورای اسلامی، شهر سده لنجان در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در تلاش بوده‌اند حامی بسیار خوبی برای مجموعه مدیریت شهری باشند و در گام به گام اجرای پروژه‌ها، در کنار مدیریت شهری قرار گیرند و ثمره این نوع نگرش توسعه روز افزون شهر و افزایش اعتماد شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته شورای اسلامی شهر سده عملکرد قابل قبولی در شهرستان لنجان داشته است،گفت: این شورا در سایه همدلی و وحدت تلاش کرد قدم‌های بزرگی را در راستای توسعه شهر سده لنجان برداشته تا تبلور وعده‌های داده شده به شهروندان را در میدان عمل به منصه ظهور برسانند.

ادیبی ادامه داد: براساس ارزیابی عملکرد استانداری اصفهان که توسط معاونت‌های تخصصی ستاد وزارت کشور در دو بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته‌ است، شورای اسلامی شهر سده لنجان موفق به کسب رتبه نخست در بین شوراهای اسلامی شهرهای ۹گانه شهرستان لنجان شد.

وی با بیان اینکه اعضاء شورای اسلامی شهر سده لنجان عزم جدی برای حل مشکلات این شهر داشته‌ و دارند، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر سده لنجان در دوره ششم تمرکز خود را بر فعال شدن کمیسیون‌های تخصصی، رشد توسعه و شکوفایی شهر در بخش‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی معطوف کرد و تلاش برای ایجاد اعتماد با برنامه‌ریزی های مختلف جهت رسیدن به نشاط اجتماعی و… در دستور کار قرار گرفت تا شورایی کارآمد و در خدمت شهر و شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان عنوان کرد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که هر یک از اعضای شورای شهر سده لنجان مسئول یکی از این کمیسیون‌ها بوده و وظایف تعریف شده‌ای را دارند و برهمین اساس تلاش کردند تا با استفاده از ظرفیت شهروندان و متخصصان تصمیاتی را اتخاذ کنند که ثمره آن پیشرفت روز افزون شهر باشد و خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت های بزرگی در تصمیمات شورا با تکیه بر نظرات کارشناسی این کمیسیون‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه کسب رتبه برتر شورای اسلامی شهر سده لنجان بین شهرهای شهرستان لنجان وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری شهر سده لنجان در جهت افزایش رضایتمندی بیشتر شهروندان تلاش می‌کنند و گام‌های اساسی را در این حوزه برخواهند داشت تا سده لنجان به شهری توسعه یافته و مطلوب برای زندگی شهروندان مبدل شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.