• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان:

نقش شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری بی بدیل است

  • کد خبر : 37649
  • 27 مهر 1402 - 5:25
نقش شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری بی بدیل است
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری‌های شهرستان لنجان در ارزیابی کیفی و کمی عملکرد شوراهای شهر و شهرداری‌های استان اصفهان خوش درخشیدند.

صفیه حیدر زاده در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به نقش شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها به عنوان بازوان پرتوان و ارزشمند عرصه‌های تصمیم‌گیری و اجرایی با بنیه قوی مردمی و اجتماعی خود همواره درمانگر بسیاری از مشکلات شهری در حوزه‌های مختلف بوده‌اند به‌گونه‌ای که با نقش سازنده خود، در توسعه و آبادانی شهرهای ایران خوش درخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین کلید نظام در حل همه مشکلات مردم هستند، افزود: شوراها به عنوان مظهر مشارکت و همفکری مردم در اداره امور شهر، یکی از ثمرات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌آیند که زمینه و عرصه مشارکت شهروندان در اداره امور را گسترده‌تر کرده است و طی سالیان گذشته شوراهای شهر توانسته‌اند با تصویب بودجه، طرح‌ها و لوایح سرمایه‌گذاری در توسعه همه جانبه شهرهای ایران گام اساسی برداشته و نقش‌آفرینی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان تصریح کرد: شهرداری‌‌ها نیز به عنوان محل رجوع شهروندان برای ایجاد زیرساخت عمرانی، فرهنگی و اجتماعی وظایف شایان توجهی را بر عهده دارند و طی سال‌های اخیر گام‌های مثبتی در برقراری عدالت در ارائه خدمات و توسعه شهرها برداشته‌اند.

وی با اشاره به ارزیابی کیفی و کمی عملکرد سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲شوراهای شهر و شهرداری‌های استان اصفهان، ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی استانداری اصفهان، شوراهای اسلامی شهرهای سده لنجان، زرین شهر و زاینده رود رتبه‌های اول تا سوم شهرستان لنجان را به خود اختصاص دادند.

حیدرزاده اضافه کرد: در این ارزیابی‌ها شهرداری‌های زرین شهر، باغبادران و سده لنجان نیز توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شهرستان لنجان را کسب کنند.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی شهرستان لنجان کسب این عناوین را به شهروندان، شهرداران و اعضا شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان تبریک گفته و امید است در ادامه مسیر نیز بتوانند در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان حرکت کرده و با همدلی و هم افزایی مشکلات شهر و شهروندان را مرتفع ساخته و در مسیر توسعه شهرستان لنجان گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مدیریت شهری تحول آفرین، توزیع عادلانه خدمات، شفاف‌سازی مالی، تقویت نظارت بر امور شهرداری و تلاش برای ارتقای جایگاه شهرهای شهرستان لنجان در ابعاد مختلف حیات شهری از جمله مطالبات شهروندان بوده و امیدواریم مدیریت شهری شهرهای ۹ گانه شهرستان لنجان در ادامه مسیر نیز با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و دلسوزانه بتوانند ضمن پیگیری حقوق شهروندان، بهترین تصمیم‌ها را برای آبادانی و توسعه شهرهای لنجان اتخاذ کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.