• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

طوفان الاقصی زلزله‌ای عظیم را در دنیای استکبار به پاکرد

  • کد خبر : 37810
  • 28 مهر 1402 - 15:30
طوفان الاقصی زلزله‌ای عظیم را در دنیای استکبار به پاکرد
امام جمعه چرمهین گفت:طوفان الاقصی زلزله‌ای عظیم را در دنیا به پاکرده تا جایی که بایدن نیز نگران انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا شده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی در حال بازگرداندن تسلیحاتی است که برای کمک به اوکراین به لهستان انتقال داده بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه چرمهین عملیات طوفان الاقصی را شوک عظیم تاریخی برای دنیای استکبار دانست و اظهار کرد: بیش از ۷۵ سال اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد و عملیات طوفان الاقصی، بزرگ‌ترین پیروزی و مهم‌ترین رویداد مقاومت مردم فلسطین تا به امروز به‌شمار می‌آید به‎‌گونه‌ای که هیمنه اسرائیل را در هم کوبید و شکست بزرگی را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان آورد.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با وجود کمک‌ غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: طوفان الاقصی زلزله‌ای عظیم را در دنیا به پاکرده تا جایی که بایدن نیز نگران انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا شده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی در حال بازگرداندن تسلیحاتی است که برای کمک به اوکراین به لهستان انتقال داده بود.

وی ادامه داد: رژیم کودک کش صهیونیستی آنقدر ضعیف و ناتوان است که نتوانست مانع پیشرفت رزمندگان مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شود و برای انتقام شکست تاریخی خود در حمله برق‌آسای مبارزان فلسطینی در عملیات «طوفان‌الاقصی» بزدلانه دست به کشتار کودکان و زنان بی‌پناه زدند.

قاسمی با بیان اینکه امروز ساکنین شهرک‌های صهیونیست نشین نظامیان هستند، اضافه کرد: تمام راهبردهایی که بن گورین در یوم النکبه برای اسرائیل غاصب ترسیم کرد با عملیات طوفان الاقصی در هم شکست و این عملیات نشان داد امنیت رژیم صهیونیستی پوشالی است از این رو سیر مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها شدت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک آه مظلومان غزه و مادران داغدار و خون به ناحق ریخته شده کودکان غزه موجب می شود رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ بپیوندد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.