• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

یوم الله ۱۳ آبان روز اقتدار ایران اسلامی است/راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 38237
  • 01 آبان 1402 - 19:37
یوم الله ۱۳ آبان روز اقتدار ایران اسلامی است/راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود
شهردار سده لنجان گفت: نباید بگذاریم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و ۱۳ آبان فراموش شود بلکه باید با تبلیغ و روشنگری جوانان را با دستاوردهای ۱۳ آبان آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی امروز دوشنبه _یکم آبان ماه_  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر سده لنجان با محکوم کردن جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی اظهار کرد: حمله جنون آمیز رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی جنایت جنگی قرن به‌شمار می‌آید و بمباران روزهای اخیر غزه را می‌توان هلوکاست واقعی دانست چراکه صدها نفر انسان بی‌گناه به ویژه کودکان در این حملات تکه و پاره شدند.

وی افزود: امروز رسانه‌های غربی چنین اعلام می‌کنند که فلسطین آغازگر جنگ است اما، اینگونه ادعاها درست نیست چراکه این رژیم منحوس اسرائیل است که حدود ۷۵ سال است جنگ را علیه مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده و همچنان به اشغالگری خود ادامه می‌دهد.

شهردار سده لنجان یوم الله ۱۳ آبان را روز اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

وی عدالت خواهی و مبارزه با استکبار را نماد یوم الله ۱۳ آبان دانست و ادامه داد: امام خمینی (ره) روز ۱۳ آبان را انقلاب دوم مردم ایران تعبیر فرمودند و فرا رسیدن این روز فرصت بسیار مناسبی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهم تاریخی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را به همراه داشت.

شهبازی با اشاره به اهمیت شناخت ماهیت استکباری آمریکا و اعتماد نکردن به سیاست‌های خصمانه آمریکا توسط نسل جدید، اضافه کرد: نسل جوانان و جوانان کشور در آن دوران نقش بی بدیلی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند و امروز نیز به عنوان قوه محرکه جامعه نیاز است نقش خود را با بصیرت افزایی و شناخت توطئه‌های دشمنان به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال باید متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: نباید بگذاریم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و ۱۳ آبان فراموش شود بلکه باید با تبلیغ و روشنگری جوانان را با دستاوردهای ۱۳ آبان آشنا کرد.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری سده لنجان با همکاری ادارات و اقشار مختلف باید فضای خوبی را در شهر ایجاد کنند تا تک تک شهروندان در این مراسم مهم حضوری پرشور پیدا کنند و مطمئناً امسال نیز شهروندان فهیم و انقلابی شهر سده لنجان در یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد زد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38237
  • نویسنده : سید یوسف هاشمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.