• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه سده لنجان:

سیزدهم آبان ماه نقطه عطفی در پایه‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 38239
  • 01 آبان 1402 - 22:26
سیزدهم آبان ماه نقطه عطفی در پایه‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
امام جمعه سده لنجان گفت: بخشی از تاریخ پر افتخار مبارزات نوجوانان و جوانان در دوران انقلاب اسلامی به عنوان منظومه فکری انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و بر همین اساس باید با تبیین این اتفاقات مهم در مسیر پاسداری از آنها حرکت کرد چراکه پرداختن به این مهم بالندگی انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی صادقی امروز دوشنبه _یکم آبان ماه_ در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر سده لنجان با طرح این سوال که مدعیان حقوق بشر در برابر نسل‌کشی و جنایت جنگی در غزه کجا ایستاده‌اند، اظهار کرد: سال‌هاست رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و سکوت مجامع بین‌المللی جنایت‌های مختلفی را در سرزمین اشغالی رقم می‌زند به‌گونه‌ای که هر روز بر شمار شهدای فلسطینی که بخش قابل توجهی از آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند افزوده می‌شود.

وی افزود: اسرائیل با جنایت‌های خود، روی تمام جنایتکاران بزرگ جهان و تاریخ را سفید کرد و حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بیگناه و غیرمسلح این منطقه طی روزهای گذشته شکست بزرگی را برای اسرائیل و حامیان غربی، اروپایی و دیانت یهودی رقم خواهد زد.

امام جمعه سده لنجان ۱۳ آبان را یادآور روحیه استکبارستیزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان در مبارزه و قیام دانش‌آموزان و دانشجویان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد و یادآور رویداد عظیم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش‌آموزان استکبار ستیز پیرو خط امام (ره) است.

وی سیزدهم آبان ماه را نقطه عطفی در پایه‌ریزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: بخشی از تاریخ پر افتخار مبارزات نوجوانان و جوانان در دوران انقلاب اسلامی به عنوان منظومه فکری انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و بر همین اساس باید با تبیین این اتفاقات مهم در مسیر پاسداری از آنها حرکت کرد چراکه پرداختن به این مهم بالندگی انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

صادقی با بیان اینکه باید در این یوم الله حضور دشمن شکن و و حماسی داشته باشیم، اضافه کرد: ما به عنوان افرادی که رسالت انقلاب را به دوش می‌کشیم وظیفه داریم این رسالت تاریخی را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم تا آینده‌سازان کشور نیز با افتخارات ایران اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم هویت اصلی انقلاب اسلامی که نماد انسجام و اقتدار و دلبستگی ملی است همواره حفظ شود، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در اغتشاشات نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده بود و این مسئله این مهم را متذکر شد که خطر نفوذ فکری و فرهنگی را باید شناخت و نباید اجازه داد روحیه استکبارستیزی که جوهر انقلاب اسلامی است در بین نسل جدید تضعیف شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.