• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سخنگوی دولت خبر داد: توسعه همکاری‌های ایران و عربستان در حوزه گردشگری

  • کد خبر : 38636
  • 04 آبان 1402 - 16:11
سخنگوی دولت خبر داد: توسعه همکاری‌های ایران و عربستان در حوزه گردشگری
سخنگوی دولت از توسعه همکاری‌های ایران و عربستان در حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از میراث آریا، علی بهادری جهرمی با اشاره به تقدیم استوارنامه سفیر عربستان به رئیس جمهوری در چند روز گذشته، اظهار کرد: همکاری‌های ایران و عربستان در حوزه گردشگری توسعه خواهد یافت.

وی افزود: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هفته گذشته به‌منظور شرکت در بیست و پنجمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در ازبکستان شرکت کرده بود و گزارشی را از این نشست به هیئت دولت ارائه کرد، بر اساس گزارش، یکی از حوزه‌ها، توسعه روابط گردشگری با کشورهای همسایه از جمله عربستان است.

سخنگوی دولت ادامه داد: هر دو طرف آمادگی لازم را برای توسعه گردشگری دارند و ایران و عربستان آماده از سرگیری روابط در حوزه گردشگری هستند.

وی افزود: در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی را درباره آغاز مجدد سفرهای حج عمره ارائه داد و امسال اعزام‌های متقابل خواهیم داشت و با توجه به ارائه گزارش وزیر میراث فرهنگی و نیز اعلام آمادگی کشور عربستان، هماهنگی‌های لازم برای توسعه گردشگری بین دو کشور انجام شده است.

بهادری جهرمی با اشاره به تقویت راهکارهای توسعه گردشگری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در کنار مسیر هوایی احتمالاً این امکان فراهم شود تا از مسیر زمینی نیز گردشگران عربستان وارد ایران شوند تا از این طریق نیز توسعه گردشگری را در دستور کار دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=38636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.