• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

مسابقات ورزشی شهید فهمیده ویژه بانوان در شهر ورنامخواست برگزار می‌شود

  • کد خبر : 39382
  • 10 آبان 1402 - 13:54
مسابقات ورزشی شهید فهمیده ویژه بانوان در شهر ورنامخواست برگزار می‌شود
شهردار ورنامخواست گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز، ایرهاکی، دیوار چینی، طناب زنی، فوتبال دستی و دارت برگزار خواهد شد از این رو از بانوان علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از مسابقات دعوت به می‌شود روز پنج شنبه ساعت ۸صبح به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن یکی از مهمترین دغدغه مدیریت شهری را توجه به خانواده و ارتقای توانمندی زنان دانست و اظهار کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، مدیریتی، ورزشی و فرهنگی موفقیت‌های مهمی را به به دست آورده‌اند و برهمین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر ورنامخواست در تلاش بوده زمینه حضور و فعالیت بانوان شهر را در حد توان در حوزه‌های مختلف هموار کند.

وی توجه به سلامت و ورزش بانوان را یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری دانست و افزود: در زندگی ماشینی امروز, کم تحرکی زنان شهرنشین بیش از هر زمان دیگری سلامت جسم و روح آنان را تهدید می‌کند، از سوی دیگر در بررسی‌های انجام شده، ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های مهم بانوان شهر بوده از این رو مدیریت شهری ورنامخواست برنامه‌ریزی لازم را انجام داد تا در زمان‌های مختلف بتوانیم ویژه‌برنامه‌های تفریحی و ورزشی مخصوص بانوان را به مرحله اجرا برسانیم.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: ورزش به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در ارتقای سلامت روح و جسم و نه تنها در ایجاد نشاط اجتماعی حائز اهمیت بوده بلکه توجه به این مهم مسیر پیشرفت شهرهای ایران را از طریق ورزش و فرصت سازی آن برای انتقال بسیاری از فرهنگ‌ها را هموار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی شهید فهمیده ویژه بانوان در شهر ورنامخواست، ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورنامخواست برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در این شهر را با هدف ایجاد روحیه ای شاد و با نشاط، فراهم کردن محیطی سالم، تکریم و بزرگداشت مقام شامخ زن و شناسایی استعدادهای ورزشی بانوان و… انجام دادند و براساس برنامه‌زمانبندی این مسابقات روز پنجشنبه ۸شتم آبان ماه در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار خواهد شد.

رضوی راد اضافه کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله تنیس روی میز، ایرهاکی، دیوار چینی، طناب زنی، فوتبال دستی و دارت برگزار خواهد شد از این رو از بانوان علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از مسابقات دعوت به می‌شود روز پنج شنبه ساعت ۸صبح به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری ورنامخواست در تلاش است تا شرایط بیشتر و بهتری را برای ورزش‌های همگانی فراهم شود به خصوص برای بانوان که وظیفه تربیت و سازندگی روحی افراد جامعه را بر عهده دارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=39382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.