• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جشنواره‌ بِه باغبادران زمینه ساز ایجاد نشاط اجتماعی است

  • کد خبر : 39755
  • 12 آبان 1402 - 5:47
جشنواره‌ بِه باغبادران زمینه ساز ایجاد نشاط اجتماعی است
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف مسئولان ایجاد نشاط و شادی در بین مردم بوده و ما شاهد تحقق این مهم با برگزاری جشنواره بِه در شهر زیبای باغبادران هستیم.

حسین رجایی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن یکی از وظایف مسئولان را ایجاد نشاط و شادی در بین مردم دانست و اظهار کرد: امروز ما شاهد تحقق این مهم با برگزاری جشنواره بِه در شهر زیبای باغبادران هستیم و برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد فضای بسیار عالی برای تفریح برای شهروندان باعث شد یکی از محصولات بسیار خوب و مورد استفاده مردم کشور به‌خوبی به آنان معرفی شود.

وی افزود: با وجود غرفه‌هایی که در این جشنواره ایجاد شده بود انگیزه بسیار خوبی برای کشاورزان و تولیدکننده‌های مرتبط با محصولات وابسته به «بِه» ایجاد شد که ثمره آن افزایش انگیزه و ترغیب آن‌ها برای گسترش فعالیتشان در مسیر تولید است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های محلی نقش مهمی در معرفی فرصت‌های شغلی دارد، تصریح کرد: در کنار این جشنواره کارگاه و نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی شهروندان باغبادران نیز برگزار شده است و بانوان توانمند این شهر موفق شدند هنر و تولیدات خود را در این فضا و بستری که توسط شهردار شهر باغبادران مهیا شده بود شده بود در معرض دید و فروش قرار دهند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه غرفه‌های فروش محصولات باغی و محصولات کارآفرینان و مشاغل خانگی بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

رجایی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و ورکشاپ‌های مختلف نقاشی و … نیز توانسته بود توانمدی‌ها و استعدادهای مختلف هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای مختلف را در معرض شکوفایی قرار دهد و بستری مناسب را برای ایجاد انگیزه در بین جوان‌ها و نوجوان‌های شهرستان ایجاد کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی همچون جشنواره به باغبادران با استفاده از توان تولیدی ساکنین شهر و روستاهای اطاف می‌تواند استعدادها و پتانسیل‌های بومی را معرفی کند که در کنار تقویت صنعت گردشگری سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهری خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=39755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.