• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برپایی جشنواره بِه، رونق بخش گردشگری در پاییز باغبادران

  • کد خبر : 40620
  • 16 آبان 1402 - 19:34
برپایی جشنواره بِه، رونق بخش گردشگری در پاییز باغبادران
بخشدار باغبهادران گفت: برپایی رویدادهای گردشگری همچون جشنواره بِه در فصل پاییز می‌تواند در جذب گردشگر و رونق طبیعت‌گردی شهر باغبادران مؤثر باشد.

سعید ایوبیان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: بخش باغبهادرا ن از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده یکی از پتانسیل‌های آن که به منصه ظهور رسید برگزاری دومین جشنواره بِه بود که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری دومین جشنواره بِه باغبادران فرصتی بود تا محصول بِه که یکی از محصولات برند بخش باغبهادران است را به مردم سایر نقاط کشور معرفی کنیم و بازخورد خوب این جشنواره می‌تواند به عنوان انگیزه‌ای برای تکرار هر ساله آن باشد.

بخشدار باغبهادران رونق اقتصادی را کلید واژه جشنواره‌های گردشگری دانست و تصریح کرد: بِه باغبادران به دلیل کیفیت و ارگانیک بودن توانایی رقابت با محصول مشابه را در سطح استان و کشور دارد و برگزاری این جشنواره فرصتی را پیش آورد تا جمعیت قابل‌توجهی از مردم استان با ظرفیت‌های بالای گردشگری و کشاورزی منطقه آشنا شوند.

وی ادامه داد: این‌دست جشنواره می‌تواند با معرفی هرچه بیشتر شهر باغبادران کمک کرده و بستر توسعه گردشگری و رونق اقتصاد شهری را بیش از پیش فراهم کند.

ایوبیان اضافه کرد: دومین جشنواره بِه باغبادران فرصت بسیار بزرگی برای معرفی آداب و سنن و همچنین نمایش ظرفیت‌ها و توانمدی‌های بانوان را در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی فراهم کرد.

وی عنوان کرد: برای برگزاری دومین جشنواره بِه باغبادران زحمات و تلاش‌های زیادی از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر و همچنین شهروندان این شهر انجام شد تا غرفه‌هایی درخور شأن برای ارائه و معرفی محصولات تولید شده در این شهر همچون بِه، گردو، بادام و… مهیا شود.

بخشدار باغبهادران خاطرنشان کرد: برپایی رویدادهای گردشگری در فصل پاییز می‌تواند در جذب گردشگر و رونق طبیعت‌گردی شهر باغبادران مؤثر باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=40620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.