• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حضور رئیس رسانه ملی در مناطق مرزی لبنان

  • کد خبر : 41046
  • 20 آبان 1402 - 11:19
حضور رئیس رسانه ملی در مناطق مرزی لبنان
رئیس رسانه ملی با حضور در مناطق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی، با خانواده ۵ شهید راه قدس، همچنین گروه‌های خبری صداوسیما دیدار کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، پیمان جبلی در دیدار با خانواده شهدا ضمن تجلیل از شهدای راه قدس و خانواده‌های ایشان اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر مقاومت لبنان تاکید کرده بود، زمان پیروزی‌های رژیم صهیونیستی پایان یافته است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بی‌سابقه عملیات طوفان‌الاقصی، همچنین توفیقات رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان افزود: واقعیت‌های میدان حکایت از آن دارد که نسل کنونی زوال اسرائیل را خواهد دید.

خانواده‌های شهدا هم ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مقاومت ضد اسرائیل از حضور رئیس سازمان صداوسیما در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و دیدار ایشان با خانواده شهدا قدردانی کردند. تعبیر زیبای «ما مجاهد می‌کاریم و شهید درو می‌کنیم» از زبان یکی از پدران شهدای الاقصی از نکات شنیدنی این دیدارها بود.

رئیس رسانه ملی سپس در جمع گروه‌های خبری صداوسیما در خطوط مرزی حاضر شد و از تلاش‌های آنان در انعکاس دقیق، صادقانه و لحظه به لحظه رویدادهای نبرد در مرزهای جنوبی لبنان و سرزمین‌های اشغالی قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=41046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.