• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زرین شهر میزبان نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان علمی کاربردی

  • کد خبر : 4171
  • 07 دی 1399 - 7:18
زرین شهر میزبان نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان علمی کاربردی
مسئول برگزاری نمایشگاه عکس دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر گفت: نمایشگاه عکس گروهی ۱۴ دانشجوی مرکز علمی کاربردی زرین شهر با موضوع کرونا و فصل پاییز در قالب ۳۳ عکس در فرهنگسرای شهید توکلی زرین‌شهر برپا شده است.

به گزارش نبض وطن، پیمان شاه سنایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماه‌ها پیش با شیوع میهمانی ناشناخته با نام کووید ۱۹ زندگی مردم تحت تاثیر شگرفی قرار گرفت.
وی افزود: به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا دانشجویان رشته عکاسی نیز نتوانسته‌اند به خوبی سر کلاس‌های درس حاضر شوند و آثار خود را به صورت عملی به نمایش بگذارند.
مسئول برگزاری نمایشگاه عکس دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت فعالیت عکاسان و تاثیرگذاری آنان در جامعه تصمیم گرفتیم این نمایشگاه را برپا کرده تا دانشجویان مواردی را که در طول ترم یاد گرفته‌اند به‌صورت کار حرفه‌ای و در قالب عکاسی مستند در معرض دید عموم قرار دهند .
وی ادامه داد:دانشجویان تلاش کردند از دریچه کوچک لنز دوربین‌های خود لحظه‌هایی را از تغییر سبک زندگی مردم اصفهانِ دچار کرونا را ثبت کرده و بیننده را با خود فراسوی مکان ببرند.
شاهسنایی اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۴ دانشجو آثار خود با موضوع کرونا و فصل پاییز را در ۳۳ عکس به نمایش گذاشته‌اند.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه بررسی آثار مثبت یا منفی رویدادهای مختلف در زندگی افراد جامعه و یا دیدگاه های آنان نسبت به این پدیده نبوده، بلکه کنکاشی در معانی پنهان و آشکار امروز جامعه است.
وی عنوان کرد: نقطه اتصال همه‌ی آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه کنجکاوی‌هایی بصری است که از جستجو و تامل در عبارت “روح زندگی” سرچشمه می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر تا ۱۱ دی‌ ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۴ به فرهنگسرای شهید توکلی زرین‌شهر مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4171
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.