• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر؛

مجوز حفاری و لوله گذاری انتقال پساب به ذوب اهن داده نشده

  • کد خبر : 4258
  • 18 دی 1399 - 1:35
مجوز حفاری و لوله گذاری انتقال پساب به ذوب اهن داده نشده
شهردار زرین شهر گفت: با توجه به عدم ارائه مستندات لازم توسط شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان جهت انتقال پساب فاضلاب شهرهای نجف آباد، فلاورجان و فولادشهر به این کارخانه تصمیم بران شد تا موضوع در کمیسیون حفاری فرمانداری شهرستان لنجان مطرح شود.


به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در نشست با اعضاء شورای اسلامی زرین شهر و امام جمعه این شهر با اشاره به لوله گذاری ذوب آهن جهت انتقال پساب فاضلاب شهرهای نجف آباد، فلاورجان و فولادشهر به کارخانه ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به گزارشات ارائه شده درخصوص انجام لوله کشی در حریم زرین شهر توسط کارخانه ذوب آهن جهت انتقال پساب نامه ای به این کارخانه ارسال و اکیپ اجرائیات شهرداری فعال شد تا چنانچه حفاری غیر مجاز انجام گرفت ممانعت لازم در این خصوص انجام شود.
وی افزود: طی اخطارها و ممانعتی که توسط اکیپ اجرائیات شهرداری زرین شهر در راستای جلوگیری از لوله کشی خط انتقال پساب فاضلاب انجام شد کارخانه ذوب اهن مکاتبه ای با شهرداری زرین شهر انجام و درخواست مجوز حفاری کرد.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: پاسخ شهرداری زرین شهر به مکاتبه ذوب اهن در خصوص درخواست مجوز حفاری در حریم زرین شهر با توجه به نامه ارسالی شورای اسلامی این شهر به ان چنین بود شرکت سهامی ذوب اهن کلیه مجوزات اجرای پروژه در کمیسیون‌ها و کارگروه ها و همچنین موافقت انان جهت اجرای این پروژه در راستای حفظ حقوق شهروندان به شهرداری اعلام شود.
وی ادامه داد: شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان در پاسخ به نام شهرداری اعلام کرد درخصوص صدور مجوز حفاری پساب فولادشهر به اطلاع می رساند پساب فولادشهر از خروجی تصفیه خانه پساب این دشهر به مخزن گردنه انتققال می یابد و پس از ان به صورت ثقلی وارد مخازن تصفیه خانه درون کارخانه می شود.
محمدی اضافه کرد: این خط انتقال از پمپ خانه ابتدایی تا ورود به تصفیه خانه به صورت زیر زمینی، کاملا بسته ، ایزوله شده و دور از دسترس اجرا می شود و هیچ ارتباطی با لاگون های موجود در شمال شرق زرین شهر ندارد از این رو درخواست صدور مجوز از مسیر که در حریم زرین شهر است را مجددا اعلام کردند.
وی با بیان اینکه شهرداری زرین شهر تاکنون مجوز برای حفاری و لوله گذاری به شرکت سهامی ذوب اهن ارائه نکرده است،عنوان کرد: با توجه به عدم ارائه مستندات لازم توسط شرکت سهامی ذوب اهن اصفهان تصمیم بران شد تا موضوع در کمیسیون حفاری فرمانداری شهرستان لنجان مطرح شود چراکه در این کمیسیون دستگاه های مختلفی حضور دارند و در نهایت با بررسی مستندات تصمیم لازم را اتخاذ خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4258
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.