• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

گروه‌های جهادی پرچمداران عدالت گستری و خدمت رسانی هستند

  • کد خبر : 43319
  • 05 آذر 1402 - 2:52
گروه‌های جهادی پرچمداران عدالت گستری و خدمت رسانی هستند
شهردار ورنامخواست گفت:گروه جهادی سردار شهید محمد علی شاهمرادی با نگاه فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلابی جهادگران و همچنین دانش بنیانی حضور صادقانه و جهادی در عرصه خدمت رسانی صادقانه به اقشار نیازمند و… تلفیق فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی را بدون کوچک‌ترین ادعا به منصه ظهور رسانده‌اند.

مهدی رضوی راد در حاشیه دیدار با گروه جهادی سردار شهید محمد علی شاهمرادی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، گروه‌های جهادی را الگوی موفق نقش آفرینی مردمی دانست و اظهار کرد: رسالت گروه‌های جهادی مقدس و بسیار مهم بوده و به واسطه اینکه این گروه‌ها به الگوهای علمی توسعه مجهز شده‌اند می‌توان آنان را طلایه‌دار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه امروز پرچم عدالت گستری و خدمت رسانی در دستان جهادگران فعال در گروه‌های جهادی قرار دارد؛ افزود: فعالیت گروه‌های جهادی برخواسته از دل جامعه و مردم است و با نگاه انقلابی و بر اساس تخصص‌هایی که دارند، به دور از هرگونه بروکراسی‌های اداری، فرهنگی را در عرصه محرومیت زدایی رقم زده‌اند که باید برای همگان الگو باشد.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: گروه جهادی سردار شهید محمد علی شاهمرادی با نگاه فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلابی جهادگران و همچنین دانش بنیانی حضور صادقانه و جهادی در عرصه خدمت رسانی صادقانه به اقشار نیازمند و… تلفیق فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی را بدون کوچک‌ترین ادعا به منصه ظهور رسانده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکلگیری با حضور مردم آغاز شد، با حضور مردم به ثمر نشست و با حضور مردم استمرار یافته و در حال تکامل است و حضور گروه‌های جهادی همچون گروه جهادی سردار شهید محمدعلی شاهمردای در عرصه‌های مختلف یادآور سخنان مقام معظم رهبری است که فرمودند: ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

رضوی راد اضافه کرد: جریان جهادی با نقش آفرینی در حوزه‌ها و چالش‌های مهم و اساسی و همچنین رخدادهای مختلف از جمله کمک رسانی در زمان وقوع بلایای طبیعی و همه گیری ویروس منحوس کرونا و… به خوبی توانستند کارآمدی و توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز گروه‌های جهادی توانسته‌اند بستر حضور همه سلایق را در فعالیت‌های خود فراهم کنند و از سوی دیگر همکاری و تعامل گروه‌های جهادی با با یکدیگر سبب شده بیشتر و بهتر به مردم مناطق محروم و کم برخوردار خدمات رسانی کنند.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: اگر این گروه‌ها حمایت شوند، سطح خدماتشان به مردم ارتقای چشمگیری پیدا خواهد کرد از این رو مدیریت شهری ورنامخواست نیز در حد توان در کنار گروه‌های جهادی همچون گروه جهادی سردار شهید محمد علی شاهمرادی خواهد بود تا گره‌ی از مشکلات باز شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.