• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست مطرح کرد:

نیاز ورنامخواست به آرامستان جدید

  • کد خبر : 43516
  • 06 آذر 1402 - 8:15
نیاز ورنامخواست به آرامستان جدید
شهردار ورنامخواست گفت: با توجه به ظرفیت آرامستان فعلی شهر، انتقال آرامستان به مکان جدید به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر مطرح بوده و برهمین اساس فراهم کردن زمینه تحقق این مهم به عنوان یک نیاز جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی رضوی راد در نشست با رئیس اداره ثبت اسناد، اظهار کرد: ارائه خدمات به شهروندان و انجام وظایف مدیریت شهری در راستای اهمیت به مطالبات مردمی از ضروریات اجرایی در شهرداری به‌شمار می‌آید.

وی افزود: رسیدگی به امور اموات شامل تغسیل و تدفین نیز یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها بوده و شهرداری‌ها تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب در این حوزه به کار گرفته تا در آرامستان‌ها خدمات مطلوب‌تر و منسجم‌تری به خانواده‌های داغدار ارائه شود.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: با توجه به ظرفیت آرامستان فعلی شهر، انتقال آرامستان به مکان جدید به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر مطرح بوده و برهمین اساس فراهم کردن زمینه تحقق این مهم به عنوان یک نیاز جدی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری ورنامخواست در تلاش است با همکاری و همراهی اداره ثبت اسناد و… جانمایی مکانی مناسب را برای ساخت آرامستان جدید انجام دهد تا پس از آن بتواند پیوست‌های مختلف شهرسازی را اعم از مباحث اجتماعی، خدماتی، زیست محیطی، ترافیکی و … را در اجرای این پروژه تامین کند.

رضوی راد عنوان کرد: خدمت در آرامستان‌ها و تسریع و تسهیل امور مربوط به اموات شهروندان از جمله اقدامات خداپسندانه و معنوی است و افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان در سازمان آرامستان از ضروریات است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انجام اقدامات لازم و تدابیر مدیریتی صورت پذیرفته در دوره جدید مدیریت شهری، با جانمائی و احداث قبور جدید، مشکل اتمام ظرفیت آرامستان فعلی مرتفع شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.