• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر مطرح کرد؛

تلاش برای کاهش مشکلات تنها مرکز درمانی دولتی در جنوب غرب اصفهان

  • کد خبر : 4369
  • 01 بهمن 1399 - 7:00
تلاش برای کاهش مشکلات تنها مرکز درمانی دولتی در جنوب غرب اصفهان
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: فعالان اجتماعی و اعضاء انجمن خیریه امام علی(ع) در تلاش هستند با شناسایی خیرین و افراد توانمند آنان را در مسیر تجهیز و ساخت و ساز مراکز درمانی قرار دهند.

به گزارش نبض وطن، احمد احمدیان با بیان اینکه موسسات خیریه و سمن‌های حوزه سلامت می‌توانند نقش زیادی در ارتقای سلامت جامعه ایفا کنند، اظهار کرد: نقش مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه در بهبود و ارتقای سطح زندگی قشرهای مختلف مردم بویژه گروه‌های هدف و نیازمندان بسیار حائز اهمیت بوده، چرا که اینگونه موسسه ها تلاش می‌کنند با استفاده از ظرفیت های مردمی هزینه های سرسام آور درمان را کاهش دهند.
وی با بیان اینکه بهداشت و درمان از جمله بخش های مهم و اثرگذار در کشور به شمار می‌آید افزود: در سال های گذشته انجمن های خیریه و سازمان های مردم نهاد با وجود کمبودهای فراوان به دنبال جذب مشارکت خیران در این حوزه بوده اند و خوشبختانه روند روبه رشدی را نیز داشته اند.
رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه انجمن های خیریه سلامت در کنار مردم و برای حمایت از بیماران تشکیل شده اند، تصریح کرد: انجمن خیریه امام علی(ع) در سال ۹۶ پس از پیگیری و فراز و فرود فراوان فعالیت خود را در حوزه ارتقای سلامت مردم، درمان افراد نیازمند، تجهیز و آماده سازی بیمارستان شهدای لنجان و مراکز درمانی آغاز کرد تا بتوانیم عدالت در نیکوکاری و امور خیریه سلامت را به نفع همه مردم خصوصا بیماران نیازمند شهرستان به منصه ظهور برسانیم.
وی ادامه داد: فعالان اجتماعی و اعضاء انجمن خیریه امام علی(ع) در تلاش هستند با شناسایی خیرین و افراد توانمند آنان را در مسیر تجهیز و ساخت و ساز مراکز درمانی قرار دهند از این رو به این افراد پیشنهاد می‌شود علاوه بر آسیب‌های اجتماعی به مشکلات بیماران در خانواده‌های نیازمند توجه کنند و کمک‌های خود را فقط به یک زمینه و یا یک بیماری خاص محدود نکنند.
احمدیان اضافه کرد: طی ماه‌های پیش تلاش شده با مطرح کردن نیازهای واقعی افراد تحت پوشش و اقشار مرتبط با حوزه سلامت، نه تنها انان از کمک نیکوکاران و خیران بهره‌مند شوند بلکه کمبودهای بیمارستان شهدای لنجان نیز احصاء و در اختیار خیرین قرار گرفته تا بتوان مشکلات تنها مرکز درمانی دولتی مستقر در جنوب غرب استان اصفهان را کاهش داد.
وی عنوان کرد: با تغییر مدیریت بیمارستان شهدای لنجان خوشبختانه شاهد افزایش همت مسئولان و کادر درمانی این بیمارستان هستیم و برهمین اساس نیاز است در قالب برنامه‌ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مسائل و مشکلات و همچنین توسعه بیمارستان شهدای لنجان را دنبال کرد تا مباحث به نتیجه ختم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4369
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.