• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس بیمارستان شهدای لنجان؛

فعال سازی ۲۸۵ تخت دولتی در چشم انداز بیمارستان شهدای لنجان

  • کد خبر : 4375
  • 01 بهمن 1399 - 9:00
فعال سازی ۲۸۵ تخت دولتی در چشم انداز بیمارستان شهدای لنجان
رئیس بیمارستان شهدای لنجان گفت: امروز سند چشم اندازی در وزارت بهداشت برای بیمارستان ها تعریف شده و برای بیمارستان شهدای لنجان فعال سازی 285 تخت دولتی به تصویب رسیده است.

به گزارش نبض وطن، محمد سوداوی رئیس بیمارستان شهدای لنجانبا اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته توسط تیم جدید این بیمارستان اظهار کرد: خوشبختانه طی مدت گذشته شاهد همراهی بسیار خوبی را در شهرستان لنجان شاهد بودیم که این مسئله وظیفه و مسئولیت ما را در این مرکز درمانی سنگینتر کرده است و امیدواریم بتوانیم اقدامات شایسته ای را به شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: موافقت اصولی MRI از وزارت بهداشت اخذ شده و نیاز است درخصوص محل استقرار دستگاه مشخص کرده و نقشه و اسناد مالی ان را برای خرید تهیه کنیم چراکه قیمت آزاد این دستگاه حدود ۴۳۰ میلیارد ریال بوده و چنانچه توسط وزارت خانه خریداری شود این قیمت به حدود ۱۲۰ میلیارد ریال کاهش خواهد یافت.
رئیس بیمارستان شهدای لنجان تصریح کرد: با توجه به موافقیت خیرین نیک اندیش برای کمک در این حوزه در تلاش هستیم از منابع دولتی نیز برای تحقق این مهم بهره ببریم که خوشبختانه نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر برگزاری جلسه ای با وزیر بهداشت و درمان هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت محل استقرار دستگاه MRI در تلاش هستیم همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) آزمایشگاه بیمارستان شهدای لنجان را جابجا کرده و مکان فعلی آزمایشگاه را برای این پروژه اختصاص دهیم خوشبختانه با مذاکراتی که با خیر نیک اندیش انجام گرفت هزینه احداث مکان را تقبل کردند.
سوداوی اضافه کرد: متاسفانه طی سال های اخیر توسعه و ارتقاء بیمارستان شهدای لنجان مغفول مانده و این درحالیست که در سال ۱۳۹۲ فرصتی برای ساخت بیمارستان وهمچنین هتلینگ مهیا بوده اما متاسفانه این ظرفیت در حوزه بازسازی و مرمت ساختمان فعلی بیمارستان شهدای لنجان بکار گرفته شده است.
وی عنوان کرد: امروز سند چشم اندازی در وزارت بهداشت برای بیمارستان ها تعریف شده و برای بیمارستان شهدای لنجان فعال سازی ۲۸۵ تخت دولتی به تصویب رسیده و راه اندازی دستگاه MRI نیز در این چشم انداز قرار دارد و باید توجه داشت این سند چشم انداز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوه تا بتوانیم خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهیم.
رئیس بیمارستان شهدای لنجان متذکر شد: امروز فعالیت بیمارستانی با محیط و امکانات کامل در شهرستان لنجان احساس می شود و برهمین اساس برنامه ریزی ساخت بیمارستانی در ۷ طبقه انجام شده تا این مرکز بتواند همه خدمات مورد نیاز و ۴ تخصص اصلی جراحی، اطفال، زنان و داخلی و همچنین تخصص های مکمل همچون سرطان، فوق تخصص کودکان، غدد و… را فعال کنیم.
وی تاکید کرد: برای احداث یک بیمارستان سه مولفه مجوز،زمین مناسب و مباحث مالی مورد توجه قرار دارد و امروز مجوزلازم در این حوزه اخذ و به دنبال الحاق زمین مجاور بیمارستان شهدای لنجان هستیم چراکه از نظر جانمایی و دسترسی آسان مکان مناسبی است.
سوداوی یاداور شد: امیدواریم با شهرداری و اداره راه و شهرسازی همراهی لازم را به بیمارستان شهدای لنجان داشته باشند تا بتوانیم کلنگ احداث بیمارستان را در بهمن ماه بر زمین بزنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4375
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.