• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

جنوب غرب استان اصفهان نیازمند بیمارستان مجهز

  • کد خبر : 4376
  • 01 بهمن 1399 - 10:00
جنوب غرب استان اصفهان نیازمند بیمارستان مجهز
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگترین، کاملترین و مجهزترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان می تواند این مرکز درمانی به عنوان مرکز درمانی اینترنشنال مبدل سازد.

به گزارش نبض وطن، حسین رجایی اظهار کرد: امروز باید در مسیر افزایش سرانه سلامت مردم گام برداشت و احداث ساختمان جدید بیمارستان دولتی شهدای لنجان، اختصاص اراضی سمت خیابان دستغیب به ایجاد کاربری درمانی و منطقه سلامت این مهم را محقق و شاهد تکمیل زنجیره خدمات درمانی خواهیم بود.
وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل استقرار بیمارستان این منطقه به عنوان مرکز شهر شناخته می شود باید در کنار پیگیری ساخت ساختمان جدید بیمارستان مباحث ترافیکی، ساخت پارکینگ طبقاتی در زیر ساختمان جدید بیمارستان و … نیز مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان لنجان ظرفیت بالایی در حوزه صنعت، گردشگری و… دارد و راه اندازی و احداث بزرگترین، کاملترین و مجهزترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان می تواند این مرکز درمانی به عنوان مرکز درمانی اینترنشنال مبدل سازد.
وی ادامه داد: براساس پیگیری های صورت گرفته از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوشبختانه نگاه مثبتی به استقرار دستگاه MRI در بیمارستان شهدای لنجان وجود دارد و قطعا با زمینه‌هایی که برای جذب کمک خیرین در این حوزه فراهم شده می توان به تحقق این مهم امیدوار بود.
رجایی با اشاره به اهمیت تامین بودجه مورد نیاز احداث ساختمان جدید بیمارستان شهدای لنجان، گفت: برای ارائه خدمات بیشتر و تداوم این امر و همچنین گسترش چتر حمایتی در حوزه درمان باید به دنبال جذب مشارکت بخش خصوصی و همچنین خیرین بود با چند خیر نیک اندیش مذاکره شده که خوشبختانه این عزیزان برای کمک به این پروژه اعلام آمادگی کرده اند تا شهرستان لنجان را ما را در تحقق امر خیرخواهانه و خداپسدانه یاری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4376
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.