• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صالحی: فرصت ساخت بیمارستان جدید در لنجان سال ۹۲ از دست رفت

  • کد خبر : 4379
  • 01 بهمن 1399 - 9:30
صالحی: فرصت ساخت بیمارستان جدید در لنجان سال ۹۲ از دست رفت
فرماندار شهرستان لنجان گفت: بیمارستان شهدای لنجان ظرفیت ارائه خدمات در جنوب غرب استان را دارد و این نیاز به خوبی احساس می شود و قطعا راه اندازی MRI این ظرفیت را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

به گزارش نبض وطن، خدامراد صالحی اظهار کرد:طی سال های اخیر مباحث مختلفی درخصوص توسعه بیمارستان شهدای لنجان مطرح بوده و سابقه ای نیز درخصوص بازسازی در کارنامه خود دارد که متاسفانه استدلال درستی را به نمایش نمی گذارد و فرصت ساخت بیمارستان جدید در سال ۹۲ از دست رفت.
وی افزود: سخنانی درخصوص زمین مجاور بیمارستان شدای لنجان و انتقال از وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت مطرح بود که دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان در چند طبقه اقدام کند و با توجه به اینکه توسعه بیمارستان نیازمند زیرساخت های مختلفی از جمله پارکینگ و … است باید تدابیر لازم به درستی اتخاذ شود.
فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز باید از ظرفیت دستگاه های مختلف، شهرداری و … برای احداث بیمارستان شهدای لنجان استفاده شود تا بتوانیم از ظرفیت استان، شهرستان و همچنین وزیر راه و شهرسازی و وزیر بهداشت نیز بهره مند شویم.
وی عنوان کرد: بیمارستان شهدای لنجان ظرفیت ارائه خدمات در جنوب غرب استان را دارد و این نیاز به خوبی احساس می شود و قطعا راه اندازی MRI این ظرفیت را بیش از پیش تقویت خواهد کرد از این رو باید از همه ظرفیت ها برای احداث بیمارستان، پارکینگ و… بهره برد تا براساس برنامه زمانبندی بتوان فازهای مختلف ان را اجرایی کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4379
  • نویسنده : اکرم حسین زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.