• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

اجرای طرح کاهش تصادفات در زرین شهر/کلنگ میدان عدالت برزمین خواهد خورد

  • کد خبر : 4399
  • 03 بهمن 1399 - 12:21
اجرای طرح کاهش تصادفات در زرین شهر/کلنگ میدان عدالت برزمین خواهد  خورد
شهردار زرین شهر گفت: با توجه به استقرار دادگستری، نیروی انتظامی، زندان و… و همچنین اتصال خیابان فردوسی به خیابان کاشانی طرح اصلاح این نقط به دلایل فنی و اثربخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری زرین شهر یکی از راهکارهای مدیریت و روان‌سازی ترافیک را اجرای اصلاحات هندسی در نقاط پر تردد شهر دانست و اظهار کرد: با توجه به محدود بودن خیابان‌های سواره‌رو موجود در شهرها، علاوه بر نیاز روزافزون به اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف روان سازی ترافیک، یکی از ‏نیازهای اصلی شهر ساماندهی وضع موجود و رفع گره‌های ترافیکی است.‏
وی با بیان اینکه شهرداری زرین شهر با انجام مطالعات به سمت شناسایی گره‌های ترافیکی شهر و اصلاح آن‌ها براساس اولویت حرکت کرده است، افزود: خیابان فردوسی یکی از پروژهای عمرانی شهرداری زرین شهر است که با هدف روان‌سازی ترافیک، دسترسی ایمن و آسان شهروندان و کاهش ‌زمان تأخیر سفرهای درون شهری به مرحله اجرا رسید.
شهردار زرین شهر با اشاره به ایجاد نظم ترافیکی با تکمیل رینگ شرقی معابر شهری از اصلاح هندسی این منطقه شهری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به استقرار دادگستری، نیروی انتظامی، زندان و… و همچنین اتصال خیابان فردوسی به خیابان کاشانی طرح اصلاح این نقط به دلایل فنی و اثربخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی عنوان کرد: بازطراحی اصلاح هندسی میدان در این نقطه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده از این رو همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر کلنگ میدان عدالت در این نقطه بر زمین خواهد خورد.
محمدی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه قطعا شاهد کاهش حرکت‌های تداخلی و ارتقای ایمنی ‏شهروندان خواهیم بود و زمینه تکمیل رینگ شرقی معابر شهری ادامه خیابان فردوسی و اتصال به خیابان شهید چاووشی و خیابان شهدا فراهم می شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4399
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.