• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان:

بسیج فرصتی برای استعدادیابی در عرصه ورزش است/قهرمانان آینده ورزش را می‌توان در بسیج تربیت کرد

  • کد خبر : 44006
  • 09 آذر 1402 - 21:22
بسیج فرصتی برای استعدادیابی در عرصه ورزش است/قهرمانان آینده ورزش را می‌توان در بسیج تربیت کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان گفت: برگزاری مسابقاتی چون مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در شهرها و استان‌ها زمینه ساز شناسایی استعدادهای ورزشی و در نهایت معرفی و حضور آنها در عرصه‌های قهرمانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ حسین خدامیان امروز پنجشنبه _ نهم آذر ماه_ در آئین افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان اینکه ورزش یکی از مهم‌ترین عناصری است که می‌تواند در ایجاد هویت ملی نقش ایفا کند، اظهار کرد: ورزش یکی از عناصری است که می‌تواند هم بر شکل‌گیری هویت ملی مؤثر باشد و هم از آن تأثیر پذیرد و با ظرفیت نمادینی که دارد می‌تواند حتی ملتی کوچک از لحاظ سرزمینی و تاریخی را بزرگ و پراهمیت جلوه داده و غرور و هویت ملی آن را ارتقا دهد.

وی افزود: این جمله رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند: «امر به ورزش امر به معروف است» میزان اهمیت و توجه ایشان به ورزش را نشان می‌دهد و از سوی دیگر معظم‌له همواره تاکید فراوانی بر ورزش همگانی و قهرمانی داشته و دارند و جدال قهرمانان ایران زمین و افتخار آفرینی‌های آنها را به خوبی تعقیب و تشویق می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان بسیج را فرصتی برای استعدادیابی در عرصه ورزش دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقاتی چون مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در شهرها و استان‌ها زمینه ساز شناسایی استعدادهای ورزشی و در نهایت معرفی و حضور آنها در عرصه‌های قهرمانی خواهد شد و برهمین اساس می‌توان گفت قهرمانان آینده ورزش در بسیج تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به گام‌های بلند بسیج در ورزش، ادامه داد: نوجوانان و جوانانی که امروز در اینگون مسابقات حضور دارند می‌توانند شرایطی را برای ورزش کشور فراهم کنند که حضور در جام ملت‌های آسیا، جام جهانی و دیگر عرصه‌های بین المللی را شاهد باشیم و باید گفت حضور بسیجیان در رشته‌های مختلف ورزشی موجب پررنگ شدن ارزش‌های اسلامی در این عرصه شده است.

خدامیان با اشاره به نقش مؤثر ورزش در افزایش شور و نشاط در جامعه اضافه کرد: با ورزش می‌توان نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کرد لذا در این خصوص اقدامات خوبی در شهرستان لنجان انجام شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر باغبادران نیز همکاری بسیار خوبی را در برگزاری این دوره از مسابقات با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان داشتند که باید قدردان چنین نگرشی بود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت افرایش این همدلی‌ها می‌توانیم از تمام ظرفیت ورزش کشور مانند نیروهای متخصص، زیر ساخت‌ها و مدیریت برای پیشبرد و پیشرفت رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه‌های بین المللی استفاده کنیم و موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.