• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

ورزش قهرمانی و همگانی از نیازهای جامعه هستند

  • کد خبر : 44147
  • 10 آذر 1402 - 20:59
ورزش قهرمانی و همگانی از نیازهای جامعه هستند
مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رقابت‌های جذاب با منش پهلوانی را طی دو روز مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج استان شاهد بودیم و باید از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باغبادران که همراهی تنگاتنگی را برای برگزاری این دوره از مسابقات در شهر ساحلی باغبادران داشتند تقدیر کرد.

سرهنگ روح‌الله معظم در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اظهار کرد: رقابت‌های جذاب با منش پهلوانی را طی دو روز مسابقات قهرمانی فوتسال نواحی مقاومت بسیج استان شاهد بودیم و باید از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باغبادران که همراهی تنگاتنگی را برای برگزاری این دوره از مسابقات در شهر ساحلی باغبادران داشتند تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه هر دو بخش ورزش قهرمانی و همگانی از نیازهای جامعه هستند، افزود: بسیج نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی و قهرمانی داشته و کارهای بزرگی نیز در حال انجام است و با توجه به آمایش سرزمینی، ظرفیت و امکان موجود خانه‌های تخصصی ورزش بسیج را در رشته‌های مختلفی چون فوتبال، فوتسال، تیراندازی، کاراته، تیر و کمان، واترپلو، شنا،والیبال، ژیمناسیک و…. در شهرستان‌های استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده برنامه مخصوصی را برای ورزش همگانی نواحی مقاومت بسیج و شهرستان‌ها تعریف شده است، همچنین در پایگاه‌های استعدادیابی به‌گونه‌ای عمل می‌شود که در نهایت نفرات برتر و استعدادهای شناسایی شده به تیم‌های استانی و کشوری معرفی شوند.

وی با اشاره به قهرمانان ملی و المپیک در بین بسیجیان استان اصفهان، ادامه داد: یکی دیگر از مأموریت‌های اصلی معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان در بخش ورزش همگانی تا شور و نشاط اجتماعی در مردم ایجاد شود و زمینه‌ لازم برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین آحاد مردم مهیا گردد.

معظم اضافه کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت ورزش، هر چه در این حوزه هزینه شود، امر به معروف را گسترش می‌دهیم و از سوی دیگر با افزایش شور و نشاط در جامعه، بهره‌وری اجتماعی مردم در سایر بخش‌ها بهبود پیدا خواهد کرد از این رو باید با تعامل ظرفیت‌های موجود در حوزه ورزش را افزایش داد و با استعدادیابی به ورزش استان کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جوانان به دنبال تحصیل، علم و ورزش باشند؛ جوانان ما باید از کم‌تحرکی دست بردارند و این برعهده ما است که ورزش را جذاب نشان دهیم تا جوانان علاقه‌مند به حضور در این عرصه شوند؛ پس از علاقه‌مندی باید استعدادیابی انجام شود تا شاهد اهتزاز پرچم ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.