• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زخم‌های آسفالت معابر شهر ورنامخواست ترمیم شد/آسفالت‌ریزی در بیش از ۳۸ هزار متر مربع از معابر شهر

  • کد خبر : 44281
  • 11 آذر 1402 - 18:25
زخم‌های آسفالت معابر شهر ورنامخواست ترمیم شد/آسفالت‌ریزی در بیش از ۳۸ هزار متر مربع از معابر شهر
شهردار ورنامخواست گفت: از تیر سال جاری تا کنون بیش از ۳۰ هزار متر مربع از خیابان‌ها، معابر اصلی و کوچه‌های محلات مختلف شهر با صرف بیش از ۶۰ میلیارد ریال با هدف بهسازی و زیباسازی معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان آسفالت شده است.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل شهرداری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، فعالیت‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال انجام است و با توجه به شروع فصل بارندگی، عملیات لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها معابر اصلی و محلات، روان‌سازی مسیل‌ها، نخاله برداری خیابان‌ها و محل‌های پرتردد که در فصل بارندگی حائز اهمیت است نیز با جدیت در دستور کار است.

وی افزود: مدیریت شهری ورنامخواست طی مدت گذشته در تلاش بوده به صورت متوازن خدماتی شایسته و در شأن شهروندان را در راستای توسعه شهری و افزایش رضایت شهروندان در تمام محلات انجام دهد تا به دغدغه‌های ساکنین محلات مختلف پاسخ دهد که با درایت و همکاری و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته شد.

شهردار ورنامخواست فقدان آسفالت یکدست در برخی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر ورنامخواست را یکی از معضلات اساسی این شهر دانست و تصریح کرد: آسفالت معابر یکی از مهمترین مطالبات شهروندان و از مصوبات شورای شهر ورنامخواست در نیمه نخست امسال بود که با اختصاص اعتبار مناسب، این نهضت به خوبی در ورنامخواست به اجرا درآمد.
وی با اشاره به شناسایی معابر مشکل دار شهر ورنامخواست، ادامه داد: مدیریت شهری ورنامخواست با اقدامی جهادی پروژه آسفالت معابر شهر را در دستور کار قرار داد و آسفالت و روکش انتهای خیابان شریعتی که از خیابان‌های اصلی شهر به‌شمار می‌آید را در مساحتی بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا کرد.

رضوی راد اضافه کرد: از تیر سال جاری تا کنون بیش از ۳۰ هزار متر مربع از خیابان‌ها، معابر اصلی و کوچه‌های محلات مختلف شهر با صرف بیش از ۶۰ میلیارد ریال با هدف بهسازی و زیباسازی معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان آسفالت شده است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در برخی معابر به جای روکش، از روش لکه گیری استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: لکه گیری یکی از روش‌های متداول در ترمیم آسفالت معابر است و این مهم در جایی استفاده می‌شود که معبر با خرابی‌های بالا مواجه نباشد و با انجام این روش در مصرف آسفالت صرفه جویی می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.