• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پایان گروگانگیری در شیراز با ۲ کشته و رهایی یک گروگان

  • کد خبر : 44287
  • 11 آذر 1402 - 18:43
پایان گروگانگیری در شیراز با ۲ کشته و رهایی یک گروگان
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی یک فقره آدم ربایی در شیراز، گروگان صحیح و سالم آزاد و یک نفر از گروگانگیران دستگیر و دیگری نیز به هلاکت رسید.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: ظهر امروز _ شنبه یازدهم آذر_ در پی یک فقره آدم‌ربایی در خیابان خبرنگار شیراز و متواری شدن گروگان گیران، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه در صحنه جرم مطلع شدند یک سواری سمند با ۳ سرنشین با تهدید اسلحه دختر و پسری جوان که در خیابان در حال تردد بوده‌اند را ربوده و به محل نامعلومی متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: سریعاً طرح مهار اجرا و مأموران انتظامی با اقدامات فنی مطلع شدند که خودرو آدم‌ربایان در محور شیراز-کازرون در حال تردد می‌باشد.

حبیبی اضافه کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی و آگاهی استان، کارکنان انتظامی شهرستان‌های شیراز، کوه‌چنار و کازرون پس از هماهنگی با مرجع قضائی سریعاً به محور مذکور اعزام و خودرو فوق را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی اقدام به فرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه آدم ربایان یکی از گروگان گیران (پسر) را با شلیک اسلحه به قتل می‌رسانند، تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در تیراندازی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح، یک نفر از گروگان گیران مجروح و دیگر همدست وی نیز به هلاکت رسید.

حبیبی با اشاره به اینکه فرد گروگان‌گرفته شده صحیح و سالم آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت، گفت: یک نفر از گروگان گیران (شخص سوم) نیز به سمت کوه‌های اطراف متواری که تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه علت گروگانگیری اختلافات خانوادگی بوده است، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه اسلحه کلت، ۲ قبضه چاقو و ۶ دستگاه موبایل کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تاکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مراجع قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=44287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.