• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شهرداری زرین شهر به دنبال افزایش توانمندی زنان در مدیریت شهری است

  • کد خبر : 4506
  • 16 بهمن 1399 - 9:04
شهرداری زرین شهر به دنبال افزایش توانمندی زنان در مدیریت شهری است
شهردار زرین شهر گفت: بانوان فعال در شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری ثابت کرده‌اند که دو شادوش و نه سایه به سایه مردان، توان انجام کارهای بزرگ را دارند و پشتکار و همدلی موفق شدند منشا تحول باشند.

به گزارش نبض وطن، میثم محمدی در نشست صمیمی با بانوان کارمند شهرداری زرین شهر با بیان اینکه زنان نیمی از پیکره جامعه را تشکیل و نقش محوری را در جامعه بر عهده دارند، اظهار کرد: جایگاه زنان در جامعه واقعیتی انکارناپذیر است و به گواه تاریخ این قشر تاثیرگذار در جایگاه مادری و همسری و همچنین به عنوان عضوی از جامعه همواره در پیشبرد جوامع نقش موثری را ایفا کرده اند.
وی افزود: بانوان در طول تاریخ پر فرازو نشیب ایران اسلامی با الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) دوشادوش مردان در مبارزات دوران قبل از پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و در عرصه های مختلف علمی به فعالیت پرداختند و سبب ایجاد تحولات مختلفی شدند.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: براساس آمار، بانوان نیمی از جامعه را تشکیل داده اند اما به لحاظ جایگاه مادری قطعا سهم بسزایی را در شکل گیری جامعه دارند و می توانند با تربیت فرزندان لایق آنان را برای اداره کشور و ساختن نسلی فرهیخته برای دفاع از منابع و منافع ملی که از نیاز های اساسی کشور است مهیا سازند.
وی با اشاره به حضور زنان در پست های مختلف در شهرداری زرین شهر، ادامه داد: زنان، همانطور که امور خانه را به عنوان مصداق کوچکی از امور شهری مدیریت می‌کنند، می‌توانند در سطوح مختلف مدیریت شهری، نقش و تاثیر چشمگیری داشته باشند.
محمدی با بیان اینکه زنان نقش اساسی در پیوستگی اجتماعی محلی را دارند، اضافه کرد: بانوان فعال در شهرداری زرین شهر در دوره پنجم مدیریت شهری ثابت کرده‌اند که دو شادوش و نه سایه به سایه مردان، توان انجام کارهای بزرگ را دارند و پشتکار و همدلی موفق شدند منشا تحول باشند.
وی عنوان کرد: امیدواریم در سال های پیش رو فضای بالندگی فردی و کاری، برای فعالیت زنان در مدیریت شهری بیش از پیش مها شود و سهم حضور آنان در همه زمینه‌ها خصوصا زمینه مدیریتی فراهم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4506
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.