• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان:

برخورد با پدیده سرقت جزو مهمترین اولویت‌های پلیس شهرستان لنجان است

  • کد خبر : 45087
  • 16 آذر 1402 - 17:54
برخورد با پدیده سرقت جزو مهمترین اولویت‌های پلیس شهرستان لنجان است
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: برخورد با پدیده سرقت امروز به یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم تبدیل شده برهمین اساس پاسخ به این مطالبه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی برخورد با پدیده سرقت را جزو مهمترین اولویت‌های پلیس شهرستان لنجان دانست و اظهار کرد: برخورد با پدیده سرقت امروز به یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم تبدیل شده برهمین اساس پاسخ به این مطالبه را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر فولادشهر عوامل کلانتری به سراکیپی رئیس کلانتری با بررسی و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقین شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان  تصریح کرد: ماموران کلانتری طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقین و کشف اموال مسروقه شدند.

وی ادامه داد: متهمین همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شدند و روانه زندان شدند.

پریشانی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش باغبهادران، اضافه کرد: یکی از الویت‌های اجرایی و عملیاتی پلیس شهرستان لنجان ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش باغبهادران بوده از این رو ماموران بخش باغبهادران به سراکیپی فرمانده کلانتری بخش رصد متهمین فراری را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: پس از شناسایی دقیق محل اختفای متهمین فراری، طی عملیات منسجم و غافلگیرانه موفق به دستگیری دو نفر که به اتهام سرقت مسلحانه و سرقت موتورسیکلت متواری بودند شدند و از متهمین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان  گفت: در این راستا متهمین همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح کشف وسایل نقلیه در شهرستان لنجان افزود: طی چند روز گذشته با اجرایی شدن این طرح در شهرستان، ماموران پلیس اگاهی موفق به کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند و پس از شناسایی مالباختگان اموال کشف شده تحویل آنان شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=45087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.