• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار باغبادران مطرح کرد؛

دفع آبهای سطحی یکی از معضلات زیرساختی شهر باغبادران/ضرورت همکاری اهالی ملک آباد باغبادران جهت خرید انشعاب فاضلاب

  • کد خبر : 4509
  • 16 بهمن 1399 - 8:45
دفع آبهای سطحی یکی از معضلات زیرساختی شهر باغبادران/ضرورت همکاری اهالی ملک آباد باغبادران جهت خرید انشعاب فاضلاب
شهردار باغبادران گفت: با توجه به هزینه سنگین آسفالت معابر شهر انتظار می رود شهروندان محله ملک آباد در خرید و وصل انشعاب همکاری لازم را داشته باشند تا ضمن جلوگیری از تحمیل خسارت مالی سنگین به شهرداری نارضایتی عمومی شهروندان کاهش یافته و پساب های خاکستری به سمت زاینده رود سرازیر نشوند.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: اجرای شبکه فاضلاب یکی از مهمترین و زیربنایی‌ترین تاسیسات شهری به شمار می اید اما اجرای پروژه تاسیسات فاضلاب از جمله پروژه های هزینه‌ بر است که در سال‌های اخیر به دلیل عدم تخصیص اعتبارات عمرانی روند اجرای این طرح‌ در باغبادران بسیار کند شده بود.
وی با بیان اینکه دفع آبهای سطحی و فاضلاب خانگی یکی از معضلات زیرساختی شهر باغبادران به شمار می‌آید که سال هاست جزء مطالبات شهروندان است، افزود: با توجه به درخواست شهروندان و همچنین شبکه گذاری فاضلاب که حدود بیست سال پیش در محله ملک آباد و با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد انجام گرفته بود مدیریت شهری باغبادران پیگیر اتصال شبکه این محله به کلکتور اصلی فاضلاب شهر و در نهایت وصل انشعاب فاضلاب منازل مسکونی و واحدهای تجاری بود.
شهردار باغبادران با اشاره به آغاز اتصال شبکه فاضلاب ملک آباد به شبکه دفع فاضلاب شهر باغبادران، تصریح کرد: اتصال شبکه فاضلاب محله ملک آباد به کلکتور اصلی فاضلاب باغبادران از مسیر پل مقابل شهرداری انجام خواهد گرفت که بخشی از کار در ماههای گذشته انجام و پس از مدتی تعویق مجدداً کارگاه این پروژه آغاز به کار کرده و جهت اجرای پروژه بمدت یک ماه آینده این مسیر مسدود خواهد بود.
وی ادامه داد: اجرای شبکه فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و زیبایی شهر و همچنین برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان باغبادران انجام شده اما نیاز است بعد از اتصال شبکه فاضلاب ملک آباد به کلکتور اصلی فاضلاب شهر، شهروندان برای خرید حق انشعاب اقدام نمایند.
امینی اضافه کرد: هر مسیری که شبکه فاضلاب آن در محله ملک آباد اجرایی و تکمیل شده انشعاب آن نیز واگذار خواهد شد از طرفی براساس مذاکرات صورت گرفته با شرکت آبفا خرید حق انشعاب به صورت اقساط انجام خواهد گرفت تا در وضعیت اقتصادی فعلی فشار مضاعفی به شهروندان وارد نشود.
وی عنوان کرد: با توجه به هزینه سنگین آسفالت معابر شهر انتظار می رود شهروندان محله ملک آباد در خرید و وصل انشعاب همکاری لازم را داشته باشند تا ضمن جلوگیری از تحمیل خسارت مالی سنگین به شهرداری نارضایتی عمومی شهروندان کاهش یافته و پساب های خاکستری به سمت زاینده رود سرازیر نشوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4509
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.