• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر به شورای شهر

  • کد خبر : 4535
  • 21 بهمن 1399 - 7:22
تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر به شورای شهر
شهردار فولادشهر گفت: لایحه بودجه 950 میلیارد ریالی ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر و سازمان‌های تابعه به شورای اسلامی این شهر تقدیم شد.

به گزارش نبض وطن، بابک محمدی اظهار کرد: شهرداری در دوره پنجم مدیریت شهری تلاش کرد با اجرای پروژه های مختلف این شهر جدید را به محلی مطلوب برای زندگی شهروندان مبدل سازد و در این مسیر برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت بسیاری را تحت عنوان چشم انداز شهر تعریف کردیم.
وی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام، افزایش زمینه های جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، ارتقای کیفیت محیط شهری، گسترش و ساماندهی شبکه حمل و نقل و معابر استاندارد جهت روانسازی تردد ایمن شهری، افزایش آگاهی شهروندان و غیره از جمله مباحثی است که در این دوره مورد توجه مدیریت شهری قرار داشت تا شهری در خوز شان شهروندان داشته باشیم.
شهردار فولادشهر با اشاره به تقدیم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر به شورای اسلامی این شهر تصریح کرد: بودجه به زبان ساده مشخص می کند که در شهر چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد و میزان اعتبارات هر پروژه و محل تامین هزینه‌های جاری و عمرانی را نمایان می سازد.
وی ادامه داد: لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر به صورت تلفیقی به نگارش درامده و شامل سازمان‌ها، نواحی یک و دو بوده از این رو تلاش کردیم ضمن صرفه جویی در هزینه های جاری در مسیر اتمام پروژه های نیمه تمام و احداث پروژه های عمرانی قدم برداریم .
محمدی با اشاره به شفاف‌سازی و یکپارچه سازی منابع و محل هزینه‌ها در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر گفت: تحقق عدالت اجتماعی، صرفه جویی در هزینه های جاری، اولویت بندی اتمام پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار شهر، توسعه محلات کم برخوردار و غیره از مباحثی است که در بودجه سال آینده شهرداری فولادشهر مورد توجه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه با توجه به افزایش چشمگیر دستمزد و هزینه ها ناگزیر شاهد افزایش بودجه جاری شهرداری نسبت به بودجه عمرانی هستیم، اضافه کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری فولادشهر ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که ۴۴.۵ درصد عمرانی ۵۵.۵ درصد جاری است و نسبت به بودجه سال جاری افزایش ۱۳ درصدی را نشان می دهد و تلاش شده منابع در آمدی برای تحقق بودجه واقعی و کارشناسی شده باشد.
شهردار فولادشهر عنوان کرد: بر اساس تورم موجود در کشور و افزایش شدید هزینه‌های نگهداری شهر بودجه شهر جدید فولادشهر نیز افزایش یافته است اما با توجه به کارشناسی بودن بودجه ۱۴۰۰قطعا این بودجه قابلیت تحقق را دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4535
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.