• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صید گردشگر با قلاب ماهیگیری در باغبادران

  • کد خبر : 4570
  • 25 بهمن 1399 - 0:44
صید گردشگر با قلاب ماهیگیری در باغبادران
شهردار باغبادران گفت: برای احداث اسکله ماهیگیری در شهر باغبادران مطالعات و برنامه‌ریزی‌های لازم شده است.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: با توجه موقعیت جغرافیایی خاص شهر ساحلی باغبادران به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبایی مسحور کننده رودخانه پر از ماهی زاینده رود، مدیریت شهری باغبادران را بر آن داشت تا به سمت گردشگری خلاق و استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده شهر در این حوزه گام بردارد.

وی با بیان اینکه سالیانه میزبان تعداد زیادی از مسافران هستیم، افزود: شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته چالش‌هایی را برای حضور گردشگران به همراه داشته است و بر همین اساس شهرداری باغبادران برای پساکرونا برنامه‌های متعددی برای ایجاد امکانات تفریحات سالم خانوادگی در کنار بستر زاینده رود در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار باغبادران تصریح کرد: احداث اسکله ماهیگیری خانوادگی یکی از ظرفیت‌های گردشگری خلاق در شهر باغبادران است چرا که این شهر در بالادست برداشت آب شرب استان قرار داشته و همواره زاینده رود در باغبادران جاری است.

وی با اشاره به وجود حیوانات آبزی فراوان در رودخانه زاینده رود که برخی از آنها نادر هستند، عنوان کرد: در خصوص احداث اسکله ماهیگیری در شهر باغبادران مطالعات و برنامه‌ریزی‌های لازم شده  و به شکلی ویژه به دنبال اجرایی شدن آن در زمین‌هایی که در حاشیه زاینده رود و در تملک شهرداری است هستیم.

امینی اظهار کرد: از سوی شهرداری باغبادران با آب منطقه‌ای مکاتبات لازم شده است که در صورت همراهی این سازمان در آینده نزدیک شاهد افتتاح این اسکله ماهیگیری خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4570
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵

دیدگاهها بسته است.