• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اداره صمت شهرستان لنجان :

طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در لنجان آغاز شد

  • کد خبر : 45791
  • 21 آذر 1402 - 2:50
طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در لنجان آغاز شد
رئیس اداره صمت شهرستان لنجان گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار هدف و خدمات ویژۀ شب یلدا در غالب گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مرتبط از ۲۰ آذرماه آغاز و تا یکم دیماه ادامه خواهد داشت .

حسین طرفی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به افزایش تقاضا جهت خرید اقلام و کالاهای مرتبط با شب یلدا، اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار هدف و خدمات ویژۀ شب یلدا در غالب گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مرتبط از ۲۰ آذرماه آغاز و تا یکم دیماه ادامه خواهد داشت .

وی افزود: نظارت بازرسان در این طرح بر روی کالاهای مصرفی مخصوص شب یلدا از جمله انواع میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی و گل فروشان، همچنین کیف و کفش، پوشاک و تریکو و خرازی است.

رئیس اداره صمت شهرستان لنجان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته، در صورت ارتکاب تخلفات صنفی توسط کسبه از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه کالاهای غیر بهداشتی و عرضه و فروش کالای قاچاق با متصدی مربوطه برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بازرسان همچون سنوات گذشته در کنار حمایت از کسب و کارها، در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و با هدف حفظ منافع و حقوق مصرف کنندگان حرکت خواهند کرد.

طرفی اضافه کرد: بازرسان در این طرح ضمن تمرکز بر نحوه خدمت‌رسانی صنوف به شهروندان و پایش اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد و با تشکیل پرونده، متخلفان هر صنف را به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لنجان معرفی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان شهرستان لنجان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از سوی واحد‌های صنفی، گزارشات خود را به سامانه ستاد خبری اداره صمت به شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی تا بازرسان در اسرع وقت به شکایات رسیدگی کنند .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=45791
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.