• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شهر چرمهین به همت شهردار این شهر در مسیر توسعه است

  • کد خبر : 45965
  • 21 آذر 1402 - 22:24
شهر چرمهین به همت شهردار این شهر در مسیر توسعه است
امام جمعه چرمهین گفت: در راستای اجرایی شدن طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور اقدامات بسیار ارزشمندی توسط شهردار چرمهین به وقوع پیوست، همچنین در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و غیر از برنامه‌هایی که شهرداری در راستای فعالیت‌های عمرانی و روزمره خود دارد با ابتکار شهردار عزیزمان اقدامات خوبی را در شهر شاهد هستیم.

حجت الاسلام مجید قاسمی اظهار کرد: در راستای کاشت یک میلیارد درخت در کشور عزیزمان ایران اسلامی در شهر چرمهین ۳۳۰ هکتار از مرتع‌‌های منابع طبیعی و اراضی ملی با همت شهردار و اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان زیر کشت رفت.

وی افزود: این اقدام بسیار اقدام مبارکی بود و امیدواریم هرچه زودتر شاهد ثمرات پربرکت این طرح در راستای مقابله با آلودگی هوا و بهبود وضعیت محیط‌زیست در کل کشور باشیم.

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: در راستای اجرایی شدن این طرح اقدامات بسیار ارزشمندی توسط شهردار شهردار چرمهین به وقوع پیوست، همچنین در راستای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و غیر از برنامه‌هایی که شهرداری در راستای فعالیت‌های عمرانی و روزمره خود دارد با ابتکار شهردار عزیزمان اقدامات خوبی را در شهر شاهد هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه نمونه گردشگری شاهلولاک از جمله پروژه‌هایی است که شهردار چرمهین پیگیری بسیاری را برای اجرایی شدن آن انجام دادند و باید صمیمانه از ایشان تشکر کرد.

حجت الاسلام قاسمی عنوان کرد: برگزاری سالگرد رحلت آیت‌الله حاج‌آقا رحیم ارباب در گلستان شهدای اصفهان و دیگر برنامه‌های فرهنگی که زمینه ساز نشاط شهر و شهروندان می‌شود از دیگر اقدامات ارزشمند اجرا شده در شهر به‌شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: نشاط، موتور محرکه هر جامعه است، و امیدواریم با روندی که در شهر چرمهین شاهد هستیم این شهر در مسیر توسعه پایدار با سرعت هرچه بیشتر حرکت کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=45965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.