• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان مطرح کرد:

توزیع ماهانه ۳۲ هزار تن آرد در استان اصفهان

  • کد خبر : 46708
  • 28 آذر 1402 - 14:45
توزیع ماهانه ۳۲ هزار تن آرد در استان اصفهان
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: سرانه آرد استان 32 هزار تن بوده که با تلاش‌های صورت گرفته این سهمیه بین نانوایی‌های استان تقسیم می‌شود.

به گزارش خبنگار نبض وطن، امید شریفی در نشست مشترک کارگروه آرد و نان استان و شهرستان لنجان اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده دولت حدود ۱۸۰ همت یارانه در حوزه آرد نان پرداخت می‌کند و باید توجه داشت اختیار قیمت گذاری نان یارانه‌ای یک و دو در اختیار استان نبوده و تنها کمیسیون نظارت استان اصفهان قیمت گذاری نانوایی آزاد پز، خشکه پز، فانتزی و … را برعهده دارد که با احتساب هزینه‌های مختلف کارگر، آب، برق، گاز و… قیمت‌ها بروزرسانی شد.

وی افزود: استاندار اصفهان و کارگروه آرد و نان استان در راستای تسهیلگری در مسیری گام برداشتند که تمام اختیاراتی که استاندار و کارگروه آرد و نان استان دارند به فرمانداران شهرستان‌ها تفویض شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده در حوزه‌های حمل‌ونقل و مشکلاتی که نانوایان در قالب سامانه داشتند، مصوب شد اختیار کامل در حوزه‌های جابجایی نانوایی‌ها، تخصیص سهمیه آرد و… در شهرستان لنجان به عهده فرمانداری لنجان قرار گیرد.

شریفی ادامه داد: سرانه آرد استان ۳۲ هزار تن بوده که با تلاش‌های صورت گرفته این سهمیه بین نانوایی‌های استان تقسیم می‌شود.

وی اضافه کرد: آرد مورد نیاز نانوایی‌ها تامین خواهد شد و نیاز است برای حل چالش به وجود آمده در سامانه دوره ۴۰ روزه‌ای که در نظر گرفته شده سپری شود تا سهیمه نانوایان اصلاح شود از این رو هیچ نانوایی نباید تحت عنوان نداشتن آرد تعطیل کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=46708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.