• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پاکبان باغبادرانی دستبند طلا را به صاحبش بازگرداند

  • کد خبر : 4688
  • 10 اسفند 1399 - 11:04
پاکبان باغبادرانی دستبند طلا را به صاحبش بازگرداند
شهردار باغبادران گفت: یکی از پاکبانان شهرداری باغبادران با مراجعه به واحد حراست دستبند طلایی را که در حین جمع آوری زباله در یکی از خیابان‌ها پیدا کرده بود به صاحب آن تحویل داد.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: رسول جعفری از پاکبان پاک دست شهرداری از جمله افرادی است که در زندگی خود کسب نان حلال را در اولویت کاری خود داشته و همواره در خارج وقت اداری نیز به صورت خودجوش در بیشه زارهای شهر مشغول جمع آوری پسماند و نظافت محیط زیست شهری است.

وی افزود: این پاکبان زحمتکش اعتقاد دارد، امانتداری و پاک دستی انسان را به کمال می‌رساند از این رو در زمانی که مشغول جمع آوری پسماند شهری بود دستبند طلایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون ریال را پیدا می‌کند و به واحد حراست شهرداری تحویل می‌دهد.

امینی تصریح کرد: بانویی که دستبند طلای خود را در ستمال کاغذی پیچانده و در حین نظافت منزل به اشتباه آن در زباله می‌اندازد، پس متوجه شدن اشتباه خود به پاکبان پاک دست شهرداری باغبادران مراجعه و جویای قطعه طلای گم شده خود می‌شود و در نهایت با دادن نشانی صحیح حق به حق‌دار رسیده و دستبد طلا تحویل صاحب خود می‌شود.

وی عنوان کرد: هیچ چیزی در زندگی بالاتر از صداقت و پاکدستی نیست که رسول جعفری با عمل ارزشمند خود این ویژگی‌ها را به همه ما یادآور شد و نشان داد که او پس از پیدا کردن قطعه‌ای طلا غیر از تحویل دادن شیء به صاحب خود، فکر و خیال دیگری به ذهنش نمی‌رسد از این رو تقدیر از این نیروی پاکدست در دستور کار قرار گرفت.

شهردار باغبادرن خاطرنشان کرد: تاکنون در چندین مرحله اموال و اشیاء با ارزش شهروندان در زباله‌ها و یا در هنگام نظافت شهر پیدا شده که با روحیه امانت داری و احساس مسئولیت پاکبانان این شهرداری اموال پیدا شده به صاحبشان تحویل شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4688
  • نویسنده : اکرم حسین زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.