• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اختلافات خانوادگی در کرمانشاه باعث قتل برادر شد

  • کد خبر : 47801
  • 05 دی 1402 - 17:34
اختلافات خانوادگی در کرمانشاه باعث قتل برادر شد
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: اختلافات خانواگی میان ۲ برادر در روستاهای کرمانشاه با قتل یکی از آن‌ها و دستگیری قاتل در شهرستان کرج پایان یافت.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع قتل مرد ۶۰ ساله‌ای در یکی از روستاهای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی کاراگاهان مشخص شد مردی ۶۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت برادرش باعث مرگ وی شده و سپس به نقطه نامعلومی گریخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از نقاط شهرستان کرج شده و پس از هماهنگی‌های لازم طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

کرمی با اشاره به اعتراف متهم به قتل برادرش، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد اختلاف وی با برادرش پس از جدایی فرزندانمان از هم که زن و شوهر بودند، آغاز شده است.

وی گفت: طبق اظهارات فرد قاتل، روز حادثه برادرش با یک قبضه اسلحه برنو به درب منزل آن‌ها مراجعه و اقدام به تهدید آن‌ها کرده است و متعاقباً وی نیز با اسلحه شکاری به سمت برادرش شلیک و باعث مرگش شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=47801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.