• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آغاز مجدد فعالیت شعبه بازار بانک ملی در زرین شهر

  • کد خبر : 4846
  • 17 اسفند 1399 - 10:02
آغاز مجدد فعالیت شعبه بازار بانک ملی در زرین شهر
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با نگاه مثبت مسئولان شهرستان لنجان و بانک ملی پیگیری ها جواب داد و شعبه بازار بانک ملی زرین شهر مجددا فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به اصناف و عموم شهروندان آغاز کرد.

محمد جواد نورانی در گفتگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: تعطیلی شعبه بازار بانک ملی زرین شهر باعث گلایه شهروندان خصوصا کسبه این شهر شد به گونه‌ای که اغلب اصناف طی ماه های اخیر با مراجعه به اتاق اصناف خواستار لغو این تصمیم شدند.

وی افزود: اصناف معتقد هستند تعطیلی شعبه بازار بانک ملی در شهر سبب شده بسیاری از امور بانکی شهروندان مختل شود و برای انجام امور خود مجبور به طی مسافت و صرف وقت‌ بیشتر با حضور در شعب دیگر این بانک هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا نیز ازدحام بیش از اندازه مردم در شعب بانک ملی مرکزی قطعا موجب به خطر افتادن سلامتی کارکنان و مراجعه کنندگان بانک‌ها می‌شود از این رو مذاکره با مسئولان جهت بازگشایی مجدد شعبه بازار بانک ملی زرین شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت مسئولان شهرستان لنجان و بانک ملی پیگیری ها جواب داد و شعبه بازار بانک ملی زرین شهر مجددا فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به اصناف و عموم شهروندان آغاز کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4846
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.