• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
عضو شورای اسلامی زرین شهر:

وابستگی شهرداری زرین شهر به منابع ناپایدار کاهش یافته است

  • کد خبر : 4893
  • 19 اسفند 1399 - 7:04
وابستگی شهرداری زرین شهر به منابع ناپایدار کاهش یافته است
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: بسیاری از منابع درآمدی شهرداری طی یکسال گذشته دچار اختلال شده بود و این مسئله به خوبی نشان می دهد وابستگی شهرداری را به منابع ناپایدار کاهش یافته است.

به گزارش نبض وطن، محمد باتوانی در جلسه ابلاغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرین شهر اظهار کرد: محدودیت، تحریم، مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس منحوس کرونا سبب شد وضعیت خاصی در کشور حاکم باشد و در چنین شرایطی اداره شهرداری بسیار سخت بوده اما خوشبختانه شهرداری زرین شهر با عملکرد خود در سال جاری در تمام حوزه ها از جمله پروژه های عمرانی موفق شد طرح های ویژه ای را به بهره برداری برساند.
وی افزود: تحقق بودجه سال جاری با وجود شیوع کووید ۱۹ نیز در نوع خود حایز اهمیت بود چراکه شهرداری ابزارهایی برای جبران کسری بودجه در اختیار ندارد و بسیاری از منابع درآمدی شهرداری طی یکسال گذشته دچار اختلال شده بود و این مسئله به خوبی نشان می دهد وابستگی شهرداری را به منابع ناپایدار کاهش یافته است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: با وجود کمبود منابع درآمدی تاکنون حقوق کارگران و پرسنل شهرداری بدون تأخیر پرداخت شده است و اختصاص ۵۷ درصد از بودجه ۱۴۰۰ به پروژه های عمرانی نه تنها نشان از توجه ویژه شهرداری به مباحث عمرانی است بلکه نویدبخش آینده درخشان برای خطه طلایی ایران می باشد.
وی با بیان اینکه قدردان فعالیت جهادی پرسنل خدوم شهرداری هستیم، ادامه داد: نکته ای که نباید ان را به دست فراموشی سپرد فعال و پویا بودن همه پروژه های عمرانی شهرداری زرین شهر است یکی پس از دیگری به بهره برداری رسیده و تعدادی از انها نیز در حال انجام است.
باتوانی گفت: خیابان و پل زیرگذر فردوسی، سالن ورزشی امام رضا، نگارخانه،پارک قلعه قاسم، مشاغل شهری ،شهرک حمل و نقل و… و قطعا در ماه های پیش رو نیز این مهم با جدیت دنبال خواهد شد تا شاهد بهره برداری از پروژه های نیمه تمام شهرداری باشیم.ما وظیفه داریم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف نماییم.
وی اضافه کرد: توجه به رضایتمندی و مطالبات شهروندی اولویت شورای اسلامی زرین شهر بوده و تصور می شود توزیع متوازن و متساوی خدمات محله‌‍ای در شورای پنجم نسبت به دوره‌های پیشین بهبود یافته و این مسئله افزایش شهروندان را درپی داشه است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر عنوان کرد: انتخاب محله قلعه قاسم برای کاشت نهال نیز امری پسندیده بود و قطعا سبب افزایش امید ساکنین این محله خواهد شد و این نگرش نشان داد مدیریت شهری در ارائه خدمات تفاوتی را بین محلات شهر قائل نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز گام های مستحکمی در راستای کسب درآمدهای پایدار شهری برداشته شده که این مهم برای آیندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به نگاه ویژه ای که نسبت به بودجه ۱۴۰۰ وجود دارد انتظار می رود همچون سال جاری شاهد تحقق بودجه ۵ ماهه نخست ۱۴۰۰ نیز باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4893
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.