• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری ۲۵ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اصفهان

  • کد خبر : 50158
  • 21 دی 1402 - 14:39
دستگیری ۲۵ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اصفهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از اجرای طرح آرامش با هدف دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در حاشیه زاینده رود خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در پی نارضایتی مردم از وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در حاشیه زاینده رود موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس طرح آرامش در شهر با هدف شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در این منطقه اجرا و در نهایت منجر به انهدام پنج نقطه آلوده و محل خرید و فروش و مصرف مواد مخدر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در عملیات ضربتی مأموران این پلیس پنج خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی و ۲۰ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و برای نگهداری و درمان تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر استان اصفهان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.