• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان؛

اجرای طرح پویش نذر هشتم توسط انجمن حمایت زندانیان اصفهان/ اهداءسیسمونی برای همسران زندانیان نیازمند

  • کد خبر : 5041
  • 23 اسفند 1399 - 10:47
اجرای طرح پویش نذر هشتم توسط انجمن حمایت زندانیان اصفهان/ اهداءسیسمونی برای همسران زندانیان نیازمند
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: برخی خانواده زندانیان شرایط و روزگار سختی را به ویژه در حوزه اقتصادی سپری می‌کنند از این رو انجمن های حمایت از زندانیان سراسر استان اصفهان بیش از دو هزار و 260 نفر از خانواده زندانیان را تحت پوشش خود قرار داده اند.

به گزارش نبض وطن، محمود ضیائی فرد اظهار کرد: همزمان با هفته نیکوکاری به همت انجمن حمایت زندانیان استان اصفهان و از طرف خیرین نیک اندیش تعدادی سیسمونی برای همسران زندانیان نیازمند اختصاص داد تا بدینوسیله در ماه رجب موجبات شادی این خانواده ها فراهم شود.
وی با اشاره به اجرای طرح پویش نذر هشتم توسط انجمن حمایت زندانیان در استان اصفهان افزود: ۳۰ تبلت نیز در قالب طرح نذر هشتم تهیه و به فرزندان مددجویان نیازمند اهدا شد تا فرزندان در حال تحصیل زندانیان به دلیل برگزاری آنلاین کلاس های درس با مشکل مواجه نشوند.
مدیر کل زندانهای استان اصفهان تصریح کرد: خانواده افرادی که مرتکب جرم و بزه شده اند بدون هیچ گناهی به سبب آثار سوء ناشی از زندانی شدن نان‌آور خانواده شرایط و روزگار سختی را به ویژه در حوزه اقتصادی سپری می‌کنند از این رو انجمن های حمایت از زندانیان سراسر استان اصفهان بیش از دو هزار و ۲۶۰ نفر از خانواده زندانیان را تحت پوشش خود قرار داده اند.
وی ادامه داد: هزینه‌های روزمره زندگی، تحصیل فرزندان، بهداشت و درمان و غیره این روزها برای بسیاری از خانواده‌های زندانیان نیازمند که سرپرست آنان روزهای حبس را سپری می‌کند با سختی دو چندان تأمین می شود و با توجه به اینکه در ایام آغاز سال جدید هستیم امیدواریم مردم نوع دوست و خیر استان اصفهان با همدلی بیشتر در مسیر حل نیازهای خانواده های نیازمند زندانیان گام بردارند.
ضیائی فرد عنوان کرد: همت بلند مردم استان اصفهان در گره‌گشایی از نیازمندان زبانزد خاص و عام بوده و چنانچه از خانواده های نیازمند زندانیان که جزء ضعیفترین اقشار جامعه هستند دستگیر کنند علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی، مشکلات خانواده زندانیان کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ذره ذره کمک‌ها خیرین و آحاد مردم نیک اندیش زندانیان جرایم عمد دوباره به آغوش خانواده بازگردند و به جای گذران ایام در زندان در خانه مهر پدری را نثار فرزندانش کنند چرا که بسیاری از آن‌ها تنها به واسطه یک اتفاق غیر عمد امروز نام زندانی را با خود به همراه دارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5041
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.