• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چمران: سفر شهردار تهران به چین برای تبدیل تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی به قرارداد

  • کد خبر : 50572
  • 24 دی 1402 - 11:11
چمران: سفر شهردار تهران به چین برای تبدیل تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی به قرارداد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در روزهای پیش‌رو به چین سفر خواهد کرد تا تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی را به قرارداد تبدیل کند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران امروز- یکشنبه بیست و چهارم دی‌ماه- در حاشیه دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز شهردار تهران گزارشی از پویش امید و افتخار شهرداری ارائه خواهد کرد، اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نیز اگر آماده بود، در جلسه امروز ارائه خواهد شد.

وی افزود: متمم بودجه پیشنهادی امسال بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان بوده که در حال بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تعدادی از اتوبوس‌های اورهال شده به چرخه ناوگان حمل و نقل شهری برمی‌گردد، اضافه کرد: تعدادی از اتوبوس‌های خریداری شده تا چند روز آینده به صورت آزمایشی وارد خطوط حمل و نقل خواهد شد.

چمران با اشاره به اینکه شهردار تهران در روزهای آینده به چین سفر خواهد کرد تا تفاهم‌نامه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی را به قرارداد تبدیل کند، افزود: امروز یکشنبه بیست و چهارم دی‌ماه دو هزار دستگاه اتوبوس برقی به پیشنهاد وزارت صمت پیش‌بینی شده و امید می‌رود مابه‌التفاوت قیمت برقی و دیزلی با کمک‌های دولتی انجام شود.

وی ادامه داد: این ۲۰۰۰ دستگاه خودرو متعلق به شهر تهران است و سایر کلانشهرها باید خودشان اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: رقم ویژه‌ای برای بودجه حمل و نقل عمومی در بودجه سال آینده پیش‌بینی خواهد شد که رقم آن باید بررسی شود.

چمران با اشاره به رفع مشکلات آزادراه شهید بروجردی و شهید شوشتری، افزود: یکی از کارهای فاخر معماری و چشم نوازی که صورت گرفته، ایستگاه مترو جهاد است و اگر بتوانیم این معماری را پیش ببریم بسیار زیباتر از طرحی ساده است و نشان می‌دهد که از این مسیر عبور کردیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.