• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری سارق حرفه‌ای در فولاد شهر

  • کد خبر : 51053
  • 27 دی 1402 - 11:24
سارق حرفه ایی منازل مسکونی منطقه ای در شهر فولاد شهر در شهرستان لنجان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل و شکایات مردمی رسیدگی به پرونده به تیمی از کارآگاهان فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان محول شد.

وی افزود: کارآگاهان فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با اقدامات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق در این زمینه شدند و با همکاری کلانتری ۱۸ فولادشهر و کلانتری ۱۹ ناحیه دو فولادشهر موفق سارق حین سرقت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نیروی شهرستان لنجان تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و تحقیقات صورت گرفته، متهم به ۷۰ فقره سرقت در مناطق مختلف اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در ادامه روند پرونده و در تحقیقات تکمیلی از منزلی که سارق در یکی از استان‌های همجوار داشت اموال مسروقه همچون انواع طلاجات، لوازم الکتریکی، لوازم صوتی و تصویری کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ پریشانی اضافه کرد: برای سیر مراحل قانونی سارق در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و اموال سرقتی نیز پس از طی مراحل قانونی به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات اموال مسروقه در ۹ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، به طور قطع امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=51053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.